ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

قسمت جدید سری Stronghold در E3 2019 معرفی خواهد شد

ساعاتی قبل، استودیو بازی سازی فایرفِلای (Firefly Studios) با انتشار یک بیانیه از معرفی نسخه جدید سری Stronghold در رویداد E3 2019 خبر داد. به گفته این استودیو، طرفداران منتظر رونمایی Stronghold 4 نباشند، زیرا نسخه جدیدی ...

سورنا رضایی
نوشته شده توسط سورنا رضایی | ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۲۳:۰۲

ساعاتی قبل، استودیو بازی سازی فایرفِلای (Firefly Studios) با انتشار یک بیانیه از معرفی نسخه جدید سری Stronghold در رویداد E3 2019 خبر داد. به گفته این استودیو، طرفداران منتظر رونمایی Stronghold 4 نباشند، زیرا نسخه جدیدی که به زودی معرفی خواهد شد، یک اسپین آف است که شباهت‌هایی به زیر ژانر Stronghold Crusader دارد.

علی‌رغم اینکه استودیو فایرفلای از نسخه جدید سری Stronghold به عنوان یک اسپین آف یاد کرده اما تاکید کرد این بازی، یکی از نسخه‌های اصلی سری خواهد بود که حال و هوای (Setting) کاملاً جدیدی دارد. این استودیو بریتانیایی در ادامه‌ بیانیه خود اضافه کرد جدیدترین محصول آن‌ها از طریق استیم عرضه می‌شود و خبری از انتشار آن از فروشگاه اپیک نیست.

استودیو فایرفلای در اشتراک گذاری جزئیات بسیار محتاطانه عمل کرده و اطلاعات زیادی را در اختیار رسانه‌ها قرار نداده است. تنها چیزی که درباره نسخه جدید سری Stronghold می‌دانیم، این است که در رویداد‌هایی که در جریان سال جاری میلادی برگزار می‌شوند قابل بازی خواهد بود.

سازندگان همچنین اعلام کردند علی‌رغم اینکه نسخه جدید تجربه‌ای کاملاً جدید از این سری ارائه می‌دهد اما تعدادی از نیروها و ویژگی‌های محبوب عناوین پیشین در آن قابل مشاهده است.

سری Stronghold

برای آن دسته از افرادی که آشنایی ندارند، Stronghold نام یک سری بازی‌ها در سبک استراتژی همزمان و با محوریت نبردهای تاریخی است که نخستین قسمت آن در سال 2001 عرضه شد. همانند دیگر عناوین ساخته شده در این سبک، کاربر می‌بایست با افزایش میزان رضایتمندی مردم و تقویت نیروهای نظامی خود، دیگر مناطق را به تصرف خود درآورد. این سری در ایران از محبوبیت بالایی برخوردار بوده و با نام «قلعه» شناخته می‌شود.

از سال 2001 تاکنون شاهد عرضه نسخه‌های مختلفی بر اساس سری Stronghold بوده‌ایم. اگرچه این سری محبوبیت گذشته را ندارد اما همچنان در لیست انتظار بسیاری از گیمرهاست. جدیدترین نسخه از این سری Stronghold Crusader II بود که در سال 2014 عرضه شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Amin Qs
    Amin Qs | ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸

    سرباز کماندار عرب

  • Mohy
    Mohy | ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸

    آخ جوووون?

  • Amir_Safari
    Amir_Safari | ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸

    من هنوز یکش رو بازی میکنم:)

مطالب پیشنهادی