ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جعبه گشایی و نگاه نزدیک دیجیاتو: گوشی پرچمدار هواوی پی 30 پرو

حدود دو هفته قبل پرچمدار جدیدی از سوی غول تکنولوژی چین به دنیای موبایل هدیه داده شد: هواوی پی 30 پرو که یک گوشی تمام عیار است و حتی می شود آن را یک دوربین اندرویدی هم در نظر گرفت. مثل همیشه هواوی با معرفی این خانواده، مرزهای دنیای موبایل را جابجا کرد، به خصوص در بخش عکاسی و حالا سردمدار جدیدی در جدول وب سایت تخصصی DxOMark دیده می شود.

بعد از سیزده روز انتظار سخت ولی شیرین، هواوی پی 30 پرو امروز به دست ما رسید و توانستیم نگاه اولیه و کوتاهی به آن داشته باشیم. این ویدیو را می توانید در ادامه تماشا کنید.

همان طور که دیدید هواوی پی 30 پرو مثل تمام پرچمداران حال حاضر، یک گوشی کاملاً زیبا و چشم نواز است. رنگ های متنوع و جذاب این محصول به راحتی نظر شما را جلب می کند ولی ممکن است انتخاب را سخت تر کند، به خصوص برای افرادی که می خواهند مدت زیادی از دستگاه استفاده کنند. قاب سیلیکونی داخل جعبه هم فعلاً بهترین گزینه برای محافظت از گوشی است، حداقل تا زمانی که لوازم جانبی متنوع وارد بازار شوند.

مهم ترین ویژگی هواوی پی 30 پرو را می توان دوربین چهارگانه آن دانست. هواوی از سنسور 40 مگاپیکسلی جدیدی در این گوشی استفاده کرده که با آرایش پیکسلی متفاوت، نور بیشتری نسبت به نسل قبل جذب می کند. بنابراین به نظر می رسد پرچمدار جدید این شرکت بهترین گوشی موجود برای عکاسی شبانه باشد. بزرگنمایی اپتیکال 5 برابری دوربین سوپر تله فوتو در این گوشی هم از آن قابلیت هاست که تا همین یکی دو سال قبل، هیچکس تصورش را هم نمی کرد.

در حال حاضر گوشی جدید هواوی در دو بخش اصلی و مهم، یعنی دوربین و باتری به راحتی دیگر پرچمداران پرآوازه بازار را پشت سر می گذارد. به زودی می توانید بررسی کامل هواوی پی 30 پرو را در دیجیاتو مطالعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • حسین ملکی
    حسین ملکی | ۲۱ فروردین ۱۳۹۸

    سلام لطفا بررسی گلکسی a50 هم بزارید

  • poison1364
    poison1364 | ۲۰ فروردین ۱۳۹۸

    تکنولوژی ساخت اسپیکرهای درون صفحه ی نمایشگر حاصل تحقیقات مشترک چند برند ژاپنی و در صدر اونا سونی بود و اولین شرکت هم که در مقیاس تجاری جهانی استفاده کرده تلویزیون های پرچمدار سونی در سال ۲۰۱۶ و یا ۲۰۱۷ میلادی بود و نه بهر بری جدید تکنولوژی موبایل و تلویزیون الجی. البته امروزه صفحه های مورد استفاده سونی که دارای این تکنولوژی هستند رو الجی برای سونی میسازه.

  • MATELF
    MATELF | ۱۹ فروردین ۱۳۹۸

    غول

دیجیاتو را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو سریع‌ترین روش دسترسی به اخبار فناوری، علم و خودرو است. اگر می‌خواهید به‌روز باشید، شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو را دنبال کنید.