ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

دیجیاتو

دیجیاتو ۵ ساله شد

امروز ۵ سال از زمانی که دیجیاتو فعالیتش را آغاز کرد، می‌گذرد. دفتری کوچک با تنها چند میز و کامپیوتر، به همراه چند جوان عاشق تکنولوژی، در آن زمان تمام دارایی دیجیاتو بودند. روزها از ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۲۲:۳۰

امروز ۵ سال از زمانی که دیجیاتو فعالیتش را آغاز کرد، می‌گذرد. دفتری کوچک با تنها چند میز و کامپیوتر، به همراه چند جوان عاشق تکنولوژی، در آن زمان تمام دارایی دیجیاتو بودند. روزها از پس هم می گذشتند و دیجیاتو و اعداد و ارقامش بزرگتر می‌شدند. هزار بازدید، ۲ هزار بازدید، صدها هزار بازدید، و میلیون‌ها بازدید. بزرگ شدن این اعداد برای هر کسب و کاری خوشحال کننده است، و دروغ چرا، ما هم با بالا رفتن آن ها به وجد می‌آمدیم؛ اما می‌دانستیم که جنس کار ما با دیگران متفاوت است؛ این‌ها برای ما تنها آمار و ارقام نبودند، بلکه کاربرانی بودند که ما به عنوان رسانه، مسئولیت سنگینی در قبال اعتمادشان داشتیم.

اکنون که این متن را برایتان می‌نویسم، دیجیاتو دستاوردهای زیادی را رقم زده است. آن دفتر کوچک به مکانی به مراتب بزرگ‌تر تبدیل شده و آن کامپیوترها تعدادشان چند برابر شده است. تیم کوچک آن زمان حالا گروهی چند ده نفره است که در طول هزار و هشتصد و بیست و پنج روز گذشته، بدون حتی یک روز تعطیلی، بیش از ۶۷ هزار مطلب را منتشر کرده و پذیرای نزدیک به ۶۰ میلیون کاربر بوده است.

اما در واقع بزرگترین دستاورد دیجیاتو در این مدت پایگاه مخاطبانش بوده است. مخاطبانی که در نیم دهه اخیر با ما همراه بودند، به قلممان اعتماد و با حوصله، ضعف‌هایمان را گوشزد کردند.

در طول این ۵ سال، گستردگی حوزه‌های تحت پوشش و سرعت انتشار اخبار، ارزش‌هایی کلیدی بودند که جایگاه کنونی دیجیاتو را رقم زدند. هرچند با اخبار تکنولوژی حرکت ما آغاز شد، اما پس از آن حوزه‌های دیگری همچون مباحث علمی، دنیای خودرو، بازی‌ها، اپلیکیشن‌ها و ... نیز در دستور کار قرار گرفت و در تمام این موارد تلاش شد تا در سریع‌ترین زمان ممکن، مطالب در اختیار شما قرار گیرد.

اما به عنوان مؤسس و سردبیر دیجیاتو، باور دارم که از حالا به بعد تمرکز ما باید به سمت عمق و تخصص تغییر پیدا کند. مطالبی که بتوانند یک بازار را تحت تاثیر قرار دهند، کمک دست کاربر باشند، و لایه های بیشتری از پیاز محتوا را کنار بزنند. پس منتظر رویکرد جدیدمان باشید و به عنوان صاحبین اصلی دیجیاتو، مثل همیشه با نظراتتان انرژی را به قلم‌هایمان اهدا کنید.

در پایان از تمام همکارانم که همت، فداکاری و پشتکارشان باعث شد چنین رسانه ای در اکوسیستم تکنولوژی ایران وجود داشته باشد، از صمیم قلب تشکر می کنم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (64 مورد)
  • Keyvan.yarloo
    Keyvan.yarloo | ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸

    تولدت مبارک . مثله همیشه موفق باشید...

  • mohamadamak
    mohamadamak | ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸

    تولدت مبارک

  • momo1988
    momo1988 | ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸

    سلام ۹۸

  • MOHAMMAD-7
    MOHAMMAD-7 | ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸

    ❤❤❤❤❤❤

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی