ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بازی‌های گلف موبایل
نرم افزار و اپلیکیشن

ضربه‌ های سرنوشت ساز؛ با بهترین بازی های گلف برای موبایل آشنا شوید

با اینکه گلف در کشور ما ورزش فراگیری نبوده و احتمالا تعداد افرادی که به صورت حرفه‌ای یا حتی تفریحی آن را دنبال می‌کنند زیاد نیستند، اما مثل هر ورزش دیگری امتحان آن روی گوشی‌های ...

زینب عابدی راد
نوشته شده توسط زینب عابدی راد | ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۲۰:۰۰

با اینکه گلف در کشور ما ورزش فراگیری نبوده و احتمالا تعداد افرادی که به صورت حرفه‌ای یا حتی تفریحی آن را دنبال می‌کنند زیاد نیستند، اما مثل هر ورزش دیگری امتحان آن روی گوشی‌های همراه می‌تواند تجربه جالب و هیجان‌انگیزی را رقم بزند که شاید حتی در زمین گلف واقعی نتوان مشابهش را تجربه کرد.

به همین خاطر در این مطلب تصمیم گرفتیم بهترین بازی‌های گلف موبایل را به شما معرفی کنیم تا شما هم به فضای هیجان انگیز آن وارد شوید. البته بازی های این مجموعه برای محک دقت و تمرکز شما هم می‌توانند گزینه‌های مناسبی باشند.

1- Golf club: Wasteland

بازی‌های گلف موبایل

بازی Golf Club: Wasteland در واقع اصلا یک بازی گلف متعارف نیست، بلکه ماجراجویی پلتفرمری است که باید با پرتاب توپ گلف آن را جلو ببرید. داستان بازی عجیب و غریب است. زمین رو به نابودی است و مردم زمین مرده‌اند. افراد ثروتمندتر برای فرار از گرفتار شدن به سرنوشت محتوم انسان‌های دیگر، به مریخ پناه برده‌اند اما گاه و بیگاه برای گلف بازی کردن سری به سیاره زادگاهشان می‌زنند. شما یکی از خلبان‌های مأموریت مریخ هستید که نتوانستید با جامعه مریخی های زمینی کنار بیایید و غم غربت باعث شده برای آخرین بار به سیاره دوست‌داشتنی‌تان سفر کرده و در خرابه های آن گلف بازی کنید.

فضاسازی و گرافیک زیبای بازی در کنار داستان به آن جلوه جذابی می بخشد و شرایط آخر‌الزمانی کره زمین را در بازی به خوبی شبیه‌سازی می‌کند. موسیقی بازی هم به این فضا کمک کرده و تجربه منحصر به فردی برایتان می‌سازد. مکانیزم بازی اینگونه است که با ضربه زدن به توپ گلف باید از موانع سرراهتان عبور کرده و در بازی جلو بروید. بازی روان است و برای پیش‌روی در آن به مشکل برنخواهید خورد.

همه فاکتورها در کنار هم این عنوان را به عنوان یکی از بهترین بازی های گلف موبایل و یک گزینه سرگرم کننده تبدیل می کنند که علاقه مندان سبک‌های مختلف را راضی نگه می‌دارد.

Golf Club: Wasteland

Golf Club: Wasteland

سازنده: Demagog Studio قیمت: 2.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS/اندروید حجم: 30/335.2 مگابایت زبان:

2- Golf Battle

بازی‌های گلف موبایل

اگر هوس یک بازی آرکید کرده‌اید و می‌خواهید با دوستانتان کل‌کل کنید Golf Battle انتخاب مناسبی برایتان است. این بازی قابلیت مسابقه یک در برابر یک را دارد و با آن می‌توانید دوستانتان را به چالش دعوت کرده یا با بازیکن‌های دیگر رقابت کنید. بازی گروهی 6 در برابر 6 نیز در Golf Battle پشتیبانی می‌شود و می‌توانید یک تیم تشکیل داده و با سایر تیم‌ها مسابقه دهید. مکانیزم این رقابت‌ها هم بر مبنای زمان است یعنی هر که زودتر توپ را وارد سوراخ کند برنده خواهد شد.

اگر هم از رقابت خسته شدید بازی امکان تجربه تک‌نفره را در قالب کلاسیک در اختیارتان قرار می‌دهد. بازی ساده است و فقط کافیست با یک حرکت توپ را به هدف برسانید. می‌توانید Golf Battle را به صورت رایگان از گوگل‌پلی و اپ‌استور دانلود کنید.

Golf Battle

Golf Battle

سازنده: Miniclip.com قیمت: رایگان ( باپرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS/اندروید حجم: 38/134 مگابایت زبان:

3- WGT Golf Game

بازی‌های گلف موبایل

شاید از بازی‌های آرکید خسته شده و به دنبال یک بازی گلف واقعی‌تر می‌گردید. WGT Golf Game یک شبیه‌ساز گلف تمام‌عیار است که انتظارات شما از یک بازی گلف موبایل را برآورده می‌کند. برندها و زمین‌های بازی واقعی، گرافیک خوب و کنترل و فیزیک مناسب توپ، آن را برای کسانی که می‌خواهند یک تجربه واقعی‌تر از بازی‌های گلف موبایل داشته باشند به یک گزینه مناسب تبدیل می‌کند. امکانات بازی به حدی است که می‌توانید برند چوب گلفتان را هم انتخاب کنید.

مودهای آنلاین هم در این بازی گنجانده شده تا اگر خواستید قابلیت‌های گلف مجازی خود را به رخ دیگران بکشید بتوانید با دوستان و بازیکنان دیگر رقابت کنید. علاوه بر این با جلو رفتن در بازی می‌توانید تجهیزات خود را آپگرید کرده و پیشرفت کنید. این بازی یکی از بهترین‌های رایگان در این سبک است و همین حالا می‌توانید آن را برای iOS و اندروید دانلود کنید.

WGT Golf

WGT Golf

سازنده: World Golf Tour, Inc قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS/اندروید حجم: 60/218.5 مگابایت زبان:

4- Golf Clash

بازی‌های گلف موبایل

این بازی هم تقریبا از سبک و سیاق بازی‌های گلف موبایل آرکید پیروی می‌کند با این تفاوت که یک مکانیزم هدفگیری هم برای آن در نظر گرفته شده تا اگر برای کنترل ضربه زدن به توپ مشکل دارید کمکتان کند. قابلیت جذاب دیگر بازی تاثیر شرایط آب و هوایی روی زمین بازی است. مثل بازی های دیگر در این سبک می‌توانید به صورت آنلاین و آنی (real time) با دیگران رقابت کرده و در لیدربورد پیشرفت کنید.

گرافیک بازی رنگ و لعاب خوبی دارد و هنگام بازی و امتیازگیری انیمیشن‌های مناسبی نمایش داده می‌شود. ممکن است بعضی وقت ها هنگام مسابقه با بازیکنان دیگر باگ های کوچکی در بازی ظاهر شوند اما عملکرد کلی بازی بدون مشکل و روان است.

Golf Clash

Golf Clash

سازنده: Playdemic قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS/اندروید حجم: 77/120.2 مگابایت زبان:

5- Super Stickman Golf 3

بازی‌های گلف موبایل

با اینکه اخیرا نسخه جدیدتر سری Super Stickman Golf عرضه شده اما همچنان این عنوان محبوب‌ترین بازی مجموعه به حساب می‌آید. در آخرین ورژن این بازی 20 زمین گلف جدید، دو نوع بازی رو در رو، پاور آپ‌های مختلف، اچیومنت‌های گوگل پلی و موارد دیگر گنجانده شده است. البته ورژن‌های قدیمی این بازی هم کیفیت خوبی داشتند منتها این قابلیت‌ها می‌تواند دلیل خوبی برای بازی کردن این عنوان باشد.

بازی Super Stickman Golf 3 را می توانید در زمان‌های کوتاه استراحت بین کارتان یا هنگامی که منتظر شروع قرار ملاقات با کسی هستید بازی کنید.

Super Stickman Golf 3

Super Stickman Golf 3

سازنده: Noodlecake Studios Inc قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS/اندروید حجم: 77/196.2 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mamad Shafi
    Mamad Shafi | ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸

    بابا جون هر کی دوست دارین بررسی های که مورد بازی موبایل میزارید رو درست کنید دو تا گیم خفن هم تو لیست ها نمیشه میدا کرد اقای کریمی هم گیر میده به بازی های مسخره بهش هم میگیم میگه میخواد بازی جدید بررسی کنه خوب اصلا بازی جدید تو این چند وقت نیومده همش بازی های کم حجم و ضعیف

مطالب پیشنهادی