ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

لپ تاپ های تینک بوک لنوو
تکنولوژی

معرفی لپ تاپ های خوش قیمت تینک‌بوک لنوو با امکاناتی هم سطح تینک‌پد

سری تینک پد لنوو را می توان در زمره بهترین لپ تاپ های موجود در بازار دانست که البته قیمت نسبتا بالایی هم دارند. متوسط قیمت لپ تاپ های تینکپد لنوو از هزار دلار شروع ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۱:۳۰

سری تینک پد لنوو را می توان در زمره بهترین لپ تاپ های موجود در بازار دانست که البته قیمت نسبتا بالایی هم دارند. متوسط قیمت لپ تاپ های تینکپد لنوو از هزار دلار شروع می شود که به خاطر نوسانات ارزی پرداخت این مبلغ برای بسیاری از ایرانی ها غیرممکن است.

با این حال صبح امروز لپ تاپ های تینک بوک لنوو معرفی شدند که بهترین قابلیت ها و امکانات سری تینکپد با قیمتی دست یافتنی هستند و میتوان آنها را به نوعی اعضای تازه خانواده تینک پد هم نامید.

لپ تاپ های تینک بوک لنوو
جدول مشخصات لپ تاپ های تینک بوک لنوو

سری جدید لپ تاپ های تینک بوک لنوو پایه قیمت ۷۲۹ دلاری دارند و برای کسب و کارهای کوچکی تولید شده اند که به محصولاتی کاربر پسند اما با امنیت سطح سازمانی نیاز دارند.

تینک بوک 13S و 14S دو عضو این خانواده جدید هستند که به چیپ های امنیتی TPM 2.0، حسگر اثرانگشت، شاتر وب کم و دکمه های اختصاصی برای اسکایپ مجهز هستند.

قیمت پایه لپ تاپ های تینک بوک لنوو از ۷۲۹ دلار شروع می شود

هر دوی این مدل ها از پردازنده های سری کور اینتل تا نسل هشتم Core i7، کارت گرافیک AMD Radeon 540X و ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD را پشتیبانی می کنند و ویندوز ۱۰ پرو روی آنها اجرا می شود.

پیکره بندی پایه برای تینک بوک 14S با قیمت پایه ۷۴۹ دلاری شامل ۸ گیگابایت رم می شود در حالی که مدل پایه 13S تنها چهار گیگابایت رم دارد. البته اشاره کنیم که مدل 14S عمر باتری کمتری دارد. نمایشگر این دو لپ تاپ نیز به ترتیب ۱۴ و ۱۳ اینچی است که البته از روی نامشان هم قاب تشخیص است.

تینک پد X1 Extreme

انتظار می رود هر دوی این لپ تاپ ها اواخر این ماه به بازار عرضه شوند اما اگر تمایل به پرداخت مبلغ بیشتری دارید بد نیست بدانید که لنوو لپ تاپ تینک پد X1 Extreme را هم به روز رسانی کرده و حالا پشتیبانی از نسل نهم پردازنده های Core i9 اینتل در کنار کارت گرافیک GTX 1650 Max-Q انویدیا را نیز برای آنها فراهم نموده است ضمن اینکه کاربر در صورت تمایل می تواند مدل بهره مند از نمایشگر 4K OLED را خریداری کند.

نسل دوم X1 Extreme طبق اعلام لنوو در ماه  جولای روانه بازار می شود و قیمت پایه ای برابر با ۱۴۹۹ دلار خواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Hamed_P_Azad
    Hamed_P_Azad | ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸

    من الان چندین ساله که لپ تاپ Thinkpad X230 رو دارم و واقعاً می تونم بگم اصلاً نیازی به هیچ لپ تاپ دیگه ای ندارم. سبک با سی پی یو core i5 و 8 گیگ رم و هارد 250 SSD. با اینکه به لحاظ سخت افزار قدیمی هست اما به راحتی و بدون ذره ای کندی و با ویندوز 10 اورجینال دارم کار می کنم. فقط یه مقدار bulky هست که من باهاش مشکلی ندارم. وزن 1.3 کیلوگرمی هم که کاملاً مناسب حمل و نقل با کیف هست.
    کیفیت کلیدهای کیبوردش خارق العادست. انقد کلیدها خوب طراحی شدن که تایپ کردن باهاش لذت بخشه. در ضمن، بر خلاف تمام لپ تاپ ها، کلیدهای تاچ پد بالای اون هست که بعد از یه مدت کار کردن باهاش می فهمید چقد فوق العادست. تازه مثل تاچ پدهای جدید نیست که کلید و تاچ پد با هم در یک سطح باشند و دو تا کلید کاملاً مشخص داره. کلیدها طوری گذاشته شدن که موقع تایپ دو تا کلید دقیقاً زیر انگشت شست قرار می گیره.
    در کل اگر می تونید لپ تاپ فقط تینک پد بخرید. از همه نظر مطمئن باشید که راحت خواهید بود. این تینک بوک ها هم اگر بیان ایران 13 اینچی رو میخرم.

  • PedramDaysGone
    PedramDaysGone | ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸

    به عنوان کسی که چندین ساله از لپ‎تاپ‎های سری تینک‎پد استفاده می‎کنم به جرات می‎تونم بگم این محصولات سری تینک‎پد جزو بهترین لپ‎تاپ‎های دنیا هستند. چند وقت پیش لپ تاپ Lenovo ThinkPad X380 Yoga رو گرفتم که پردازنده نسل هشتم داره و جزو بهترین محصولات قابل خرید در ایران هست. لپ‎تاپم روزی حداقل 8 ساعت روشن هست و لپ‎تاپ انگار نه انگار.

مطالب پیشنهادی