ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی فیت ای سامسونگ
تکنولوژی

دستبند گلکسی فیت ای سامسونگ در سکوت خبری معرفی شد

روز گذشته سامسونگ در سکوت خبری دستبند سلامت گلکسی فیت ای (Fit e) را با قیمت ۴۰ یورو معرفی کرد؛ قیمتی که کمتر از نصف بهای تعیین شده برای گلکسی فیت صد یورویی است. دستبند ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۶:۳۰

روز گذشته سامسونگ در سکوت خبری دستبند سلامت گلکسی فیت ای (Fit e) را با قیمت ۴۰ یورو معرفی کرد؛ قیمتی که کمتر از نصف بهای تعیین شده برای گلکسی فیت صد یورویی است.

دستبند سلامت گلکسی فیت ای به پایشگر داخلی ضربان قلب مجهز شده است و با کسب استاندارد 5ATM میتواند تا ۱۰ دقیقه در عمق ۵۰ متری آب دوام بیاورد. باتری این محصول نیز طبق اعلام شرکت سازنده بین ۶ تا ۷ روز (در صورت استفاده مستمر) دوام می آورد.

گلکسی فیت ای

اما از جمله امکانات سخت افزاری این گجت پوشیدنی میتوان به نمایشگر اولد ۰.۷۴ اینچی مونوکروم آن اشاره کرد که زمان را نشان می دهد و دیتای مربوط به یک گام شمار نیز به صورت پیشفرض روی آن قابل رویت است. این دستبند همچنین قادر است نوتیفیکیشن ها و رویدادهای تقویمی مربوط به گوشی هوشمند شما را هم نمایش دهد.

گلکسی فیت ای به صورت خودکار فعالیتهای کاربر شامل قدم زدن، دویدن و ورزش را رصد می کند و دیتای خود را با اپ سامسونگ Health روی گوشی سینک میکند. این گجت همچنین قابلیت پایش خواب را دارد و علیرغم مقاومتش در برابر آب هیچگونه قابلیتی در ارتباط با شنا برای آن در نظر گرفته نشده است.

گلکسی فیت ای

پیش سفارش گلکسی فیت ای از هم اکنون در چندین فروشگاه اروپایی امکان پذیر است و علاقمندان میتوانند آن را در رنگ های مشکی، سفید و زرد خریداری کنند.

برای آنکه مقایسه ای میان امکانات این مچبند و نسخه گرانتر گلکسی فیت داشته باشید باید بگوییم که این محصول یک نمایشگر اولد رنگی ۰.۹۵ اینچی با دوبرابر رزلوشن مدل فیت ای دارد. باتری آن اما مشابه به محصول جدید سامسونگ است هرچند که فیت ای بدنه ای باریک تر و سبک تر دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • saeed۱۹۸۵۹
    saeed۱۹۸۵۹ | ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸

    این که ضربان قلب داره عالی مخصوصا برای مراقبت از ادم های که نیاز مند مراقبت بیشنر هستند مثل سالمندان

  • r.age
    r.age | ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸

    بنظرم هنوزم می بند3 سر تره

مطالب پیشنهادی