ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

صفحه نمایش وان پلاس ۷ پرو
تکنولوژی

نمایشگر وان پلاس ۷ پرو بالاترین امتیاز را از دیسپلی‌میت دریافت کرد

صفحه نمایش وان پلاس ۷ پرو آنقدر کارشناسان دیسپلی میت را تحت تاثیر قرار داده که از آن با عنوان «نمایشگری چشمگیر و عالی در کلاس جهانی» و «یکی از نوآورانه‌ترین و کارآمدترین» نمونه ها ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۷:۰۰

صفحه نمایش وان پلاس ۷ پرو آنقدر کارشناسان دیسپلی میت را تحت تاثیر قرار داده که از آن با عنوان «نمایشگری چشمگیر و عالی در کلاس جهانی» و «یکی از نوآورانه‌ترین و کارآمدترین» نمونه ها یاد کرده اند.

این موبایل که از نظر تصویربرداری نتوانسته بود پرچمداران سامسونگ و هواوی را پشت سر بگذارد، بالاترین امتیاز +A را از دیسپلی میت دریافت کرده است. نمایشگر ۶.۷ اینچی این گوشی با پنل امولد و رزولوشن +QHD با استاندارد +HDR10 سازگاری دارد و توانسته در ده تست مختلف یا رکوردی جدید بر جای گذاشته یا با بهترین ها برابری کند.

از بین این ده مورد باید به بیشترین دقت رنگ مطلق (0.8 JNCD)، بالاترین گاموت رنگی پایه، بیشترین نرخ کنتراست، کمترین تغییر در دقت رنگ (0.3 JNCD)، کمترین میزان انعکاس نمایشگر (۴.۶ درصد) و بالاترین وضوح نمایشگر قابل رویت (۳۱۲۰ در ۱۴۴۰ پیکسل) اشاره کرد (به باور دیسپلی میت وضوح بالاتر 4K در موبایل قابل رویت نیست).

صفحه نمایش وان پلاس ۷ پرو در تمامی زمینه ها به جز یک مورد امتیاز خیلی خوب یا عالی دریافت کرده. تنها امتیاز خوب این پنل به تغییر رنگ آبی در زاویه ۳۰ درجه برمی گردد. البته این مورد روی امتیاز کلی گوشی تاثیر نگذاشته چرا که نواحی با رنگ آبی نسبت به رنگ های قرمز و سبز توجه چندانی جلب نمی کند.

به گفته دیسپلی میت نمایشگر وان پلاس ۷ پرو از نظر بصری با یک پنل تمام عیار تفاوتی ندارد و در کنار گوشی های گلکسی اس ۱۰، آیفون XS Max و پیکسل ۳ ایکس ال عنوان بهترین نمایشگر موبایل را دریافت می کند.

هریک از این گوشی ها در برخی زمینه ها عملکرد بهتری داشته اند اما در مجموع نمی توان یکی را بر دیگری ترجیح داد؛ با این حال وان پلاس ۷ پرو با قیمت پایه ۶۶۹ دلاری به صرفه تر است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • OneMore
    OneMore | ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸

    احتمالا پنل ساخت سامسونگه،چون دیسپلی میت چشم بسته به پنلای سامسونگ بالاترین امتیاز رو میده.در این حد صمیمی هستن?

  • Mr Ali
    Mr Ali | ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸

    وان پلاس 6T و 6 رو داشتم . از همه چیش راضی هستم . بنظرم تا وقتی وان پلاس و شیائومی هستن ، به سامسونگ و هوآوی و ... نیازی نداری !!

    • ARH
      ARH | ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸

      سامسونگ اصلاً با همه برندها فرق داره
      لطفاً مقایسه نکنید

      • 7.62mm
        7.62mm | ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸

        آره یخچالهاش خوبن خداییش!

مطالب پیشنهادی