ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خدمات تلفن همراه
تکنولوژی

همراه اول بسته اینترنت سحر تا افطار را ارائه کرد

همراه اول به مناسبت ماه مبارک رمضان، بسته اینترنت سحر تا افطار را به مشترکان اعتباری و دائمی خود ارائه می‌کند. این بسته ۷ گیگابایتی ۷ هزار تومان قیمت دارد و مشترکان می‌توانند تا ۱۵ ...

پگاه طوسی
نوشته شده توسط پگاه طوسی | ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۱:۵۰

همراه اول به مناسبت ماه مبارک رمضان، بسته اینترنت سحر تا افطار را به مشترکان اعتباری و دائمی خود ارائه می‌کند. این بسته ۷ گیگابایتی ۷ هزار تومان قیمت دارد و مشترکان می‌توانند تا ۱۵ خرداد ماه آن را فعال کنند.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، هم‌زمان با فرارسیدن ایام ماه مبارک رمضان، همراه اول بسته ویژه‌ای را برای تمامی مشترکان دائمی و اعتباری در نظر گرفته که در طول این ایام می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

بر این اساس تمامی مشترکان اپراتور اول ارتباطی می‌توانند تا ۱۵ خردادماه «بسته اینترنت سحر تا افطار» با حجم ۷گیگابایت با قیمت ۷هزار تومان و با مدت اعتبار ۷روز را خریداری کنند.

بسته اینترنت سحر تا افطار

همراه اول می‌گوید این بسته در بازه زمانی افطار تا سحر ( ۴بامداد تا ۸شب) قابلیت استفاده دارد. همچنین این بسته شامل هدیه ترافیک نامحدود رایگان برای استفاده از اپلیکیشن آموزش جامع قرآن است. علاقمندان استفاده از اپلیکیشن آموزش جامعه قرآن می‌توانند به این سایت مراجعه کنند.

تمامی مشترکان می توانند با شماره گیری کد دستوری #۶۷۱*۱۰۰* (ستاره ۱۰۰ ستاره ۶۷۱ مربع) این بسته را فعال کرده و همچنین با شماره گیری #۱۰*۱۰۰* (ستاره ۱۰۰ ستاره ۱۰ مربع) از وضعیت بسته خود مطلع شوند.

گفتنی است امکان فعالسازی هم زمان این بسته با تمامی بسته‌های اینترنت وجود دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • moslemzare
    moslemzare | ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸

    همراه اول برعکس ایرانسل به مشترکای دایمی ش حال میده. ایرانسل دایمی وقتی بگیری دیگه همه مزایا قط میشه حتی قسمت پیشنهادای شخصی

  • Afshin vahedi
    Afshin vahedi | ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸

    این که هفت روزست

مطالب پیشنهادی