ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

لپتاپ گیمینگ
تکنولوژی

لپتاپ گیمینگ جدید HP با دو نمایشگر معرفی شد [تماشا کنید]

HP از لپتاپ گیمینگ جدید خود که به دو صفحه نمایش مجهز شده رونمایی کرد. نمایشگر جانبی که بالای کیبورد قرار گرفته 6 اینچی است و کیفیت تصویر 1080p ارائه می دهد. این نمایشگر ثانویه ...

زینب عابدی راد
نوشته شده توسط زینب عابدی راد | ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۰:۳۰

HP از لپتاپ گیمینگ جدید خود که به دو صفحه نمایش مجهز شده رونمایی کرد. نمایشگر جانبی که بالای کیبورد قرار گرفته 6 اینچی است و کیفیت تصویر 1080p ارائه می دهد.

این نمایشگر ثانویه می تواند به صورت آینه ای و همزمان (real time) بخش هایی از تصویر نمایشگر اصلی را بزرگنمایی کرده و به کاربر نشان دهد. مثلا گیمر می تواند هنگام بازی قسمت هایی از تصویر مثل نقشه را در این نمایشگر بزرگنمایی کند. به علاوه می شود از نمایشگر ثانویه برای چت دوستان استفاده کرده یا همزمان با بازی نیم نگاهی به عملکرد CPU و GPU داشت.

پی‌سی گیمرهای زیادی هستند که برای تماشای همزمان محتوا و ویدیوهای Twitch یا دیدن راهنمای بازی ها در یوتیوب از ابزارهای تقسیم صفحه استفاده می‌کنند، پس این نمایشگر می‌تواند برای این دسته از گیمرها بسیار کاربردی باشد.

لپتاپ Omen X 2S مجهز به یک نمایشگر اصلی 15 اینچی 1080p است که نرخ ریفرش آن برابر 144 هرتز بوده و قابلیت به روزرسانی به مدل 240 هرتزی یا 4K ورژن HDR را نیز دارد.

همانطور که از یک لپتاپ گیمینگ مدرن انتظار می رود، محصول HP از پردازنده‌های نسل Core i9 با 8 هسته استفاده می‌کند که با پردازنده گرافیکی GeForce RTX 2080 Max-Q همراه شده و تا 32 گیگابایت رم را پشتیبانی می‌کند. HP همچنین یک سیستم خنک کننده جدید برای این لپتاپ درنظر گرفته شده که از مواد فلزی مایع برای خنک کردن و بهبود عملکرد CPU استفاده می کند. HP ادعا کرده که با این سیستم خنک کننده جدید، عملکرد تا 28 درصد بهبود پیدا می‌کند. اما به هرحال باید منتظر بنچمارک‌ها و بررسی‌ها بود تا صحت این ادعا مشخص شود.

Omen X 2S ضخامتی برابر 22 میلیمتر دارد و بدنه آن فلزی است. البته HP هنوز مشخصات باتری و وزن آن را فاش نکرده است. قیمت این لپتاپ در هنگام عرضه 2,099.99 اعلام شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی