ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی نوت ۱۰
تکنولوژی

انتشار مشخصات احتمالی گلکسی نوت 10؛ رنگ‌های جدید به همراه باتری قوی‌تر

سامسونگ قصد دارد گلکسی نوت 10 را در تابستان امسال معرفی کند. به مرور با نزدیک تر شدن به زمان رونمایی، بازار شایعات و گمانه زنی ها در مورد پرچمدار بعدی کره ای ها هم ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۴:۰۰

سامسونگ قصد دارد گلکسی نوت 10 را در تابستان امسال معرفی کند. به مرور با نزدیک تر شدن به زمان رونمایی، بازار شایعات و گمانه زنی ها در مورد پرچمدار بعدی کره ای ها هم داغ تر می شود. اخیراً اطلاعاتی مرتبط با مشخصات احتمالی باتری و رنگ های گلکسی نوت 10 منتشر شده است.

گفته شده سامسونگ، گلکسی نوت 10 را در 5 رنگ شامل رنگ های قبلی و جدید روانه بازار می کند. به ادعای وبسایت my smart price رنگ های پرچمدار آتی، مشکی، سفید، نقره ای، قرمز و صورتی خواهند بود. البته گفته شده که احتمالاً مدل بزرگتری از این گوشی شاید با نام گلکسی نوت 10 در رنگ های متقاوتی عرضه شود.

حساب کاربری Ice universe در توییتر هم خبر از رنگ های رنگ های گرادیان آبی و نقره ای برای گلکسی نوت 10 داده و البته مشخص نیست این رنگ نقره ای با آنچه در سایت my smart price اعلام شده تفاوتی دارد یا خیر.

در مقایسه باید اشاره کرد که گلکسی نوت 9 ابتدا در 4 رنگ مسی متالیک، بنفش، مشکی و آبی عرضه شد و چندی بعد رنگ های سفید و نقره ای هم روانه بازار شدند.

گلکسی نوت 10

علاوه بر این اشاراتی به باتری احتمالی گلکسی نوت 10 شده است. شارژدهی باتری معمولا از نقطه ضعف های مهم پرچمداران به شمار می روند. سامسونگ در سال های اخیر تلاش کرده این موضوع را در گوشی های خود بهبود دهد و به نظر می رسد بر اساس تصویری منتسب به باتری گلکسی نوت 10، شاهد بهبود ظرفیت در مقایسه با مدل های قبلی باشیم.

وبسایت گلکسی کلاب مدعی شده که یک باتری جدید سامسونگ با مدل EB-BN972ABU اخیراً گواهینامه مرجع صدور گواهی در کره جنوبی را دریافت کرده. در مورد این باتری به حداقل ظرفیت 4170 و ظرفیت معمول 4300 میلی آمپر ساعتی اشاره شده است. ظرفیت معمول همان مقداری است که سازنده ها در تبلیغات خود ذکر می کنند.

گلکسی نوت 10

نحوه ای که سامسونگ مدل های گوشی های خود را نام گذاری می کند نشان می دهد که این باتری احتمالاً مربوط به یک گوشی با مدل SM-N972 است. علی رغم اینکه تا کنون موبایلی با این کد دیده نشده اما احتمالاً اشاره به یک گوشی در دست توسعه دارد. در صورتی که این باتری مربوط به گلکسی نوت 10 باشد، شاهد افزایش 170 میلی آمپر ساعتی ظرفیت در مقایسه با مدل به کار رفته در گلکسی نوت 9 (با باتری EB-N965ABU) خواهیم بود.

از مشخصات دیگر احتمالی گلکسی نوت 10 می توان به عرضه نسخه هایی سازگار با شبکه های مخابراتی 5G و بهره مندی از نمایشگر بی کران با لبه های خمیده متفاوت اشاره کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • E.A
    E.A | ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸

    چ فایده همین الانش خریدن اس پرچم دار های سالای قبل مونده تو دلم از بس گرون شدن همه چیزا اصن تو کتم نمیره

مطالب پیشنهادی