ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

کمپین باهم نمی‌بازیم ۵۱۱ میلیون تومان برای سیل زده‌ها جمع آوری کرد

کمپین باهم نمیبازیم که با هدف جمع‌آوری پول برای سیل زده‌ها راه افتاد، توانست در دو روز مبلغ ۵۱۱ میلیون تومان جمع آوری کند. این کمپین شامل تمام تراکنش‌های درون برنامه‌ای، سهم فروش کافه بازار ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۲۳:۰۰

کمپین باهم نمیبازیم که با هدف جمع‌آوری پول برای سیل زده‌ها راه افتاد، توانست در دو روز مبلغ ۵۱۱ میلیون تومان جمع آوری کند.

این کمپین شامل تمام تراکنش‌های درون برنامه‌ای، سهم فروش کافه بازار و درآمد تپسل از تبلیغات داخل بازی می‌شد که طی روزهای پنج‌شنبه و جمعه برابر با ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت به دست آمدند و قرار است که در اختیار استان‌های سیل زده قرار بگیرند. در کل ۳۲ بازی به این کمپین پیوستند که در میان آن‌ها می‌توان نام‌های آشنایی مانند آمیرزا، کوییز آو کینگز، نبرد پادشاهان و منچرز را دید. در ادامه می‌توانید لیست کامل بازی‌هایی که در این کمپین حضور داشتند را مشاهده کنید:

باهم نمیبازیم

جمع آوری ۵۱۱ میلیون تومان کمک نقدی در حالی میسر شده که در ابتدا هدف این کمپین رسیدن به رقم ۲۰۰ میلیون تومان بود. اتفاقی که با اشتراک گذاری هشتگ باهم_نمیبازیم در شبکه‌های اجتماعی توسط کاربران از جمله بازی‌سازان و گیمرها میسر شد. لازم به ذکر است که اپلیکیشن‌های قرآن صوتی حبل المتین، مفاتیح الجنان صوتی باب النعیم، زبان بیاموز، کالری شمار کرفس، دیوار و شبکه اجتماعی نزدیکا نیز در این کمپین حضور داشتند.

نوروز امسال سیل سهمگینی در تعداد زیادی از استان‌های ایران رخ داد. استان‌های گلستان، مازندران، فارس، خوزستان، لرستان، ایلام، کرمانشاه و خراسان شمالی که درگیر این سیل‌ها شدند، از این کمک‌ها بهره‌مند خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • جانی سینز علیه حسن دزده
    جانی سینز علیه حسن دزده | ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸

    اگه ما به داد هم نرسیم،کی به داد ما برسه؟

مطالب پیشنهادی