ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

تلفن هوشمند Realme X با قیمت اقتصادی معرفی شد

شرکت چینی Realme، از جدیدترین محصول خود یعنی Realme X با نمایشگر بدون بریدگی و دوربین بالاجهنده پرده برداشت که به جرات می توان گفت اولین محصول این شرکت چینی با امکاناتی در سطح محصولات سایر ...

میلاد کریمی
نوشته شده توسط میلاد کریمی | ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۱:۳۷

شرکت چینی Realme، از جدیدترین محصول خود یعنی Realme X با نمایشگر بدون بریدگی و دوربین بالاجهنده پرده برداشت که به جرات می توان گفت اولین محصول این شرکت چینی با امکاناتی در سطح محصولات سایر شرکت های بزرگ است. قابل ذکر است که این شرکت تا سال 2018 زیر مجموعه شرکت اپو بوده و در این سال از شرکت اوپو جدا شد و یک شرکت مستقل با نام Realme تشکیل داد.

در پنل جلویی این تلفن هوشمند شاهد نمایشگر آمولد با رزولوشن 1080p و ابعاد 6.5 اینچ هستیم که همراه با حسگر اثر انگشت در زیر نمایشگر یکپارچه شده است.

نمایشگر این تلفن هوشمند فاقد بریدگی بوده و ریلم برای محقق شدن این امر از دوربین سلفی بالاجهنده با مکانیزم خودکار، استفاده کرده است.

اما در داخل، Realme X دارای یک چیپست 10 نانومتری اسنپدراگون 710 به همراه 4، 6 یا حتی 8 گیگابایت رم و در دو نسخه با حافظه داخلی 64 یا 128 گیگابایت عرضه می شود.

دوربین این تلفن هوشمند از نوع دوگانه بوده که دارای حسگر اصلی 48 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f / 1.7 و حسگر عمقی 5 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f / 2.4 است. در دوربین سلفی نیز، از یک حسگر 16 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم  f / 2.0 استفاده شده است.

حسگر اصلی از نوع IMX 586 ساخت شرکت سونی بوده که در حال حاضر در تعداد زیادی از تلفن های هوشمند به کار گرفته شده است. قابلیت pixel binning در دوربین این محصول امکان ادغام 4 پیکسل در 1 پیکسل به منظور ثبت تصاویر خروجی 12 مگاپیکسلی با نویز کمتر را به کاربران می دهد.

دوربین اصلی این محصول با تمامی نرم افزارهای هوشمندی که انتظار دارید آراسته شده است که از این جمله می توان Chroma Boost، سیستم تشخیص صحنه برپایه هوش مصنوعی، روش های جدید ثبت پرتره و ... نام برد.

در بخش شارژ نیز، این محصول از تکنولوژی شارژ سریع VOOC Flash Charge 3.0، برخوردار است که می تواند باتری با ظرفیت 3765 میلی آمپری آن را در عرض 30 دقیقه از 0 به 55 درصد برساند.

این محصول در دو رنگ اصلی آبی و سفید عرضه می شود. قیمت گذاری نسخه های مختلف این تلفن هوشمند به صورت زیر است:

  • نسخه Realme X  با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی، 220 دلار
  • نسخه Realme X با 6 گیگابایت رم و64 گیگابایت حافظه داخلی، 230 دلار
  • نسخه Realme X با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی، 260 دلار

اگر علاقه مند به طراحیی خاص تری هستید می توانید این محصول را با طراحی متفاوت ترِ پیازی و سیری با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 275 دلار تهیه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی