ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اکسپریا Ace
تکنولوژی

رونمایی سونی از گوشی کامپکت اکسپریا Ace

گوشی  اکسپریا 1 سونی که در اسفند ماه سال گذشته رونمایی شد خبر از فاصله گرفتن کمپانی ژاپنی از طراحی سنتی می داد. اما اکسپریا Ace که به تازگی معرفی شده بار دیگر طراحی قدیمی با ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۰:۳۰

گوشی  اکسپریا 1 سونی که در اسفند ماه سال گذشته رونمایی شد خبر از فاصله گرفتن کمپانی ژاپنی از طراحی سنتی می داد. اما اکسپریا Ace که به تازگی معرفی شده بار دیگر طراحی قدیمی با حاشیه های نمایشگر پهن را زنده کرده است.

شاید بتوان اکسپریا Ace را به عنوان نسخه کامپکت گوشی هرگز معرفی نشده اکسپریا XZ4 در نظر گرفت. میان رده جدید سونی از نمایشگر 5 اینچی LCD با رزولوشن +fHD و نسبت 18 به 9 بهره می برد. در قاب جلویی گوشی مشابه با رسم معمول سونی شاهد حاشیه های پهن بالا و پایین نمایشگر هستیم که اسپیکرهای دوگانه و دوربین سلفی را در خود جای داده اند.

اکسپریا Ace

قلب تپنده اکسپریا Ace چیپست اسنپدراگون 630 است که 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی آن را همراهی می کند. سونی همچنین امکان افزایش حافظه جانبی را فراموش نکرده و اکسپریا Ace را به درگاه میکرو اس دی مجهز کرده است.

دوربین اصلی گوشی تکی و با حسگر 12 مگاپیکسلی است که با یک فلش LED همراه شده است. فریم سمت راست گوشی به یک حسگر اثر انگشت مجهز شده که در بالای آن، کلیدهای ولوم به چشم می خورد. فریم پایینی هم میزبان درگاه USB-C است. اکسپریا Ace علاوه بر این از درگاه 3.5 میلی متری هدفون بهره می برد.

اکسپریا Ace

سونی یک باتری 2700 میلی آمپر ساعتی را برای اکسپریا Ace در نظر گرفته و گوشی جدید خود را به اندروید 9 به همراه رابط کاربری اختصاصی خود مجهز کرده است.

اکسپریا Ace در رنگ های مشکی، سفید، و بنفش و فعلاً تنها توسط اپراتور دوکومو ژاپن روانه بازار خواهد شد. قیمت در نظر گرفته شده برای گوشی میان رده سونی معادل با 444 دلار است و از 11 خرداد ماه قابل خرید خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • Ali Reza
    Ali Reza | ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸

    با این مشخصات و طراحی خیلی خیلی گرونه!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی