ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Uber-Quiet-Ride (1)
خودرو

اوبر حالت “خودروی ساکت” را به منظور اجتناب از رانندگان پر حرف به سرویس Uber Black افزود

شرکت اوبر اخیرا مجموعه ای از ویژگی های جدید را به سرویس Uber Black اضافه کرده است. یکی از قابلیت های جالب این سرویس گران قیمت "خودروی ساکت" (quiet car) نام دارد. ویژگی خودروی ساکت ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۸:۳۰

شرکت اوبر اخیرا مجموعه ای از ویژگی های جدید را به سرویس Uber Black اضافه کرده است. یکی از قابلیت های جالب این سرویس گران قیمت "خودروی ساکت" (quiet car) نام دارد.

ویژگی خودروی ساکت همانگونه که از نامش نیز پیداست، برای افرادی که خواهان سفرهای آرام بدون صحبت با راننده هستند، توسعه یافته است. این اولین تغییر بزرگی است که در چند سال گذشته در سرویس پرمیوم Uber Black داده می شود.

Uber-Quiet-Ride (5)

در کنار حالت ساکت، مشترکین اوبر از این به بعد می توانند برای جابجایی لوازم سفر از رانندگان درخواست کمک کرده و دمای مناسب کابین را به آنها پیشنهاد دهند؛ همچنین امکان تماس با اپراتور در صورت بروز هر گونه مشکل و تقاضا برای وقت اضافی بدون پرداخت هزینه دیرکرد توسط مشترکین نیز میسر شده است.

Uber-Quiet-Ride (3)

اگر چه اکثر موارد فوق به صورت شفاهی قابل مطرح شدن با راننده هستند، اما در عصر تکنولوژی می توان چنین اموری را راحت تر و با زحمت کمتری انجام داد.

بد نیست اشاره کنیم Uber Black و Uber Black SUV سرویس های رده بالا و به اصطلاح پرمیوم اوبر هستند که ناوگان آنها را خودروهای مشکی رنگ لوکس تشکیل می دهند؛ به همین جهت میزان کرایه این سرویس ها معمولا 100 درصد گران تر از سرویس Uber X و 200 درصد گران تر از سرویس Uber Pool است.

Uber-Quiet-Ride (2)

رانندگان سرویس Uber Black باید دارای مجوز و بیمه تجاری باشند و در برخی بازارها به منظور ادامه فعالیت در این سرویس باید همواره حداقل امتیاز تعیین شده را کسب کنند. به غیر از سرویس های پرمیوم، اوبر با ارایه سرویس هایی چون X و Pool سایر طبقات را نیز نشانه گرفته و قصد دارد سهم خود را از بازار افزایش دهد.

گفتنی است Lyft که رقیب اصلی اوبر محسوب می شود، سال گذشته حالت ساکت را با نام zen mode به سرویس خود اضافه کرد. جالب اینکه این حالت با استقبال بالای اکثر مشترکین Lyft روبرو شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Alireza Zare
    Alireza Zare | ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸

    اسنپ هم باید اضافه کنه چنین قابلیتی رو. بعضی مواقع حال حرف زدن نداری و راننده یه ریز حرف میزنه و اعصابتو به چاک میده

مطالب پیشنهادی