ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ؛ پابجی موبایلی که کال آو دیوتی می‌شود

خیلی وقت است که انتظار کال آو دیوتی موبایل را می‌کشیم و اگرچه با این وضعیتی که تنسنت پیش گرفته، بازی احتمالا در تابستان منتشر می‌شود ولی روز گذشته این کمپانی چینی طرفداران را سورپرایز ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۹:۰۰

خیلی وقت است که انتظار کال آو دیوتی موبایل را می‌کشیم و اگرچه با این وضعیتی که تنسنت پیش گرفته، بازی احتمالا در تابستان منتشر می‌شود ولی روز گذشته این کمپانی چینی طرفداران را سورپرایز کرد؛ حداقل آن‌هایی که در هند زندگی می‌کنند. دیروز دومین بتای کال آو دیوتی موبایل در هند عرضه شد و بازیکن‌ها بالاخره توانستند جدیدترین تغییرات بازی را از نزدیک ببینند.

اگر می‌خواهید بازی را دانلود کرده و با نرم‌افزارهای تغییر آی‌پی به سراغش بروید، پیشنهاد می‌کنم این کار را نکنید. برخلاف بتای قبلی که در کشور استرالیا برگزار شد، این بار بخش زامبی در دسترس نیست و فقط حالت چند نفره را می‌توانید بازی کنید. نکته اینجاست بخش زامبی به‌صورت تک نفره نیز قابل بازی بود و بنابراین پینگ بالا آن‌قدرها روی تجربه نهایی تاثیر منفی نمی‌گذاشت.

قسمت چند نفره اینگونه نیست، دو تیم با یکدیگر رقابت می‌کنند و پینگ بالا می‌تواند کاملا جلوی لذتی که باید از کال آو دیوتی موبایل ببرید را بگیرد. حالا از این حرف‌ها بگذریم، تغییرات بتای دوم چه هستند؟ جدا از رابط کاربری بهبود یافته و تایید حضور حالت بتل رویال، بازی برای دسترسی به اسلحه‌ها روندی شبیه به کال آو دیوتی‌های کنسولی را پیش گرفته است.

آپدیت پابجی موبایل

یعنی هر چه جلوتر می‌روید و به سطح‌های بالاتر می‌رسید، تجهیزات قدرتمندتری برای‌تان آزاد خواهد شد. قبلا نیم نگاهی کوتاه به بتای قبلی انداخته بودیم و اگر دوست دارید بدانید کیفیت کلی بازی چگونه است بد نیست مقاله هفت سنگ؛ نیم‌نگاهی به کال آو دیوتی‌های جدید را مطالعه کنید. این از کال آو دیوتی، حالا منظور از تیتر چیست؟

در نسخه چینی پابجی موبایل که آپدیت‌ها را معمولا زودتر دریافت می‌کند، کمپانی تنسنت بخش Team Deathmatch جدیدی را اضافه کرده که بیشتر از اینکه رویکردی بتل رویالی داشته باشد، یادآور کال آو دیوتی است. در اینجا بازیکن‌ها چهار به چهار با هم رقابت می‌کنند و هر تیمی که بیشتر بکشد، برنده رقابت خواهد شد. شاید در آینده شاهد این بخش برای نسخه جهانی بازی نیز باشیم.

F1 Manager

  • بازی آنلاین است

اگرچه از Motorsport Manager Mobile 3 به عنوان بهترین شبیه‌ساز مدیریت بازی‌های ریسینگ یاد می‌شود ولی برای بازیکن‌هایی که می‌خواهند اثری تخصصی‌تر از این سبک با حال و هوای مسابقات فرمول 1 تجربه کنند، F1 Manager شاید گزینه بهتری باشد. مشابه بقیه شبیه‌سازهای مدیریت در اینجا نیز می‌توانید تیم خود را تشکیل بدهید، با تکنولوژی‌های جدید ماشین‌ها را بروز کنید و در طول مسابقه با تصمیم‌گیری‌های درست به راننده کمک کرده و برنده جام‌ها بشوید.

F1 Manager

F1 Manager

سازنده: Hutch Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 838.3 / 366.56 مگابایت زبان:

Pokemon Rumble Rush

  • بازی آنلاین است

فیلم پوکمون آخرین اثر این برند معروف نیست و به‌همراه آن بازی جدیدی با محوریت پوکمون‌ها منتشر شد؛ در Pokémon Rumble Rush شخصیت اصلی خودش حرکت می‌کند و وقتی هم که به یک دشمن رسید، کافیست ضربه‌ای به صفحه لمسی بزند تا حمله کند. با پیشروی نیز می‌توانید به پوکمون‌های جدیدتری دسترسی پیدا کنید. Pokémon Rumble Rush اثر خیلی ساده‌ای است و برای آن‌هایی که به دنبال عناوین پیچیده‌تر هستند، شاید مناسب نباشد.

Pokémon Rumble Rush

Pokémon Rumble Rush

سازنده: The Pokemon Company قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 65.77 مگابایت زبان:

Demon Blade

  • بازی آنلاین است

دیمن بلید (Demon Blade) آمده تا جای خالی اکشن‌های iOS که برپایه ژست‌های حرکتی ساخته شده‌اند را پر کند؛ کاملا موفق نبوده ولی حداقل می‌تواند یک تجربه سرگرم‌کننده ارائه بدهد. سیستم مبارزات Demon Blade براساس لمس صفحه اصلی طراحی شده است. هنگام مبارزات انگشت‌تان را به هر سمتی که بکشید، شخصیت اصلی در همان جهت به دشمن ضربه می‌زند. از طرفی بسته به جهتی که انتخاب می‌کنید، احتمال دارد سرعت و قدرت ضربه کم یا زیاد بشود.

Demon Blade - Japanese Action RPG

Demon Blade - Japanese Action RPG

سازنده: Garage51 Entertainment قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 118.87 مگابایت زبان:

SiNKR 2

  • بازی آفلاین است

ظاهرا بعد از موفقیت‌های قسمت اول SiNKR سازنده بلافاصله دست به کار شد و ساخت شماره دوم را استارت زد. در هفته‌ای که گذشت شاهد انتشار SiNKR 2 بودیم؛ همان مکانیزم‌های گیم‌پلی اما این بار بزرگ و طولانی‌تر از همیشه. در SiNKR 2 باید با نگه داشتن انگشت روی تکیه‌گاه‌ها، قلاب‌ها را حرکت دهید تا آن‌ها اجسام سفید رنگ را به درون خانه‌های خالی بیاندازند. اگر به عناوین معمایی علاقه دارید، SiNKR 2 می‌تواند گزینه خوبی باشد.

SiNKR 2

SiNKR 2

سازنده: Wahler Digital قیمت: 1.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 209.4 / 61.86 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • mahdi_asdn
    mahdi_asdn | ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸

    کال اف دیوتی رو تست کردم. با این ک پینگ بالا بود ولی بیشتر مواقع اول میشدم. ایم سیستمی ک برای اسلحه ها وجود داره خیلی بهتره. مپای معروف رو داره. حالت team death match. Frontline. Freeforall. فلگ و... داره. سیستمی شبیه رویال پس هم در بازی وجود داره. در کل بازی محشره

    • LOGANLEGEND
      LOGANLEGEND | ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸

      رنک بازی کن سخته

      • mahdi_asdn
        mahdi_asdn | ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸

        رنک بازی کردم. قسمت اون یکیش ک همش باته?

  • ahadm ۸۸۸۸
    ahadm ۸۸۸۸ | ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸

    جالب نبودند

    • Mamad Shafi
      Mamad Shafi | ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸

      دقیقا تو این ماه فقط منتظر کال اف بودیم بازی grimvalor تنها بازی خوبی بود که تو این چند وقت اومد

مطالب پیشنهادی