ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

هواوی میت ۲۰ ایکس 5G
تکنولوژی

هواوی میت ۲۰ ایکس 5G رسما معرفی شد

گوشی هواوی میت ۲۰ ایکس حوالی آذرماه گذشته معرفی شد و بعد از ماه ها انتشار شایعه و رندر، شرکت چینی بر آن شد که هواوی میت ۲۰ ایکس 5G را هم معرفی کند. همانطور ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۱:۵۲

گوشی هواوی میت ۲۰ ایکس حوالی آذرماه گذشته معرفی شد و بعد از ماه ها انتشار شایعه و رندر، شرکت چینی بر آن شد که هواوی میت ۲۰ ایکس 5G را هم معرفی کند.

همانطور که از نامش پیداست هواوی میت ۲۰ ایکس 5G نسخه ای از میت ۲۰ ایکس اصلی است و عمده تفاوت آن را به غیر از پشتیبانی از شبکه های 5G کاهش ظرفیت باتری آن می توان دانست.

میت ۲۰ ایکس 5G به یک باتری ۴۲۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده که ظرفیت آن حدودا ۸۰۰ میلی آمپر ساعت از باتری نسخه استاندارد کمتر است. باتری گوشی هواوی میت ۲۰ ایکس 5G همچنین از تکنولوژی شارژ سریع ۴۰ واتی پشتیبانی می کند در حالی که نسخه غیر 5G آن قابلیت شارژ ۲۲.۵ واتی دارد.

هواوی میت ۲۰ ایکس 5G

قلب تپنده این گوشی چیپست کایرین ۹۸۰ است که اینباره با اولین چیپ ۷ نانومتری 5G مولتی مد دنیا به نام Balong 5000 همراه شده است. میت ۲۰ ایکس 5G همراه با استایلوس M-Pen با پشتیبانی از ۴۰۹۶ سطح فشار قابل استفاده است. البته باید اشاره کنیم که این استایلوس به صورت جداگانه فروخته می شود.

به غیر از مواردی که اشاره کردیم باقی امکانات میت ۲۰ ایکس 5G مانند نسخه استاندارد است: یک دوربین سه گانه در پنل پشتی این موبایل جا خوش کرده که حسگر اصلی ۴۰ مگاپیکسلی با گشودگی دهانه لنز f/1.8، حسگر الترا واید بیست مگاپیکسلی با گشودگی دهانه لنز f/2.2 و لنز تله فوتو ۸ مگاپیکسلی با گشودگی دهانه لنز f/2.4 و زوم اپتیکال پنج برابری را شامل می شود. این گوشی همچنین همان نمایشگر ۷.۲ اینچی تاچ را دارد و از اندروید ۹ پای با پوسته EMUI 9 پشتیبانی می کند.

هواوی میت ۲۰ ایکس 5G در رنگ های سبز زمردی با قیمت ۹۹۹ پوند به زودی به بازار انگلستان عرضه می شود. با در نظر داشتن اینکه نسخه غیر 5g از این گوشی هم اکنون ۷۵۰ پوند قیمت دارد میتوان گفت که هواوی رقم نسبتا گزافی را برای استفاده از شبکه نسل پنجم به گوشی هایش اضافه می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • امیر
    امیر | ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸

    یهو خیلی گرونش کرده! چه خبره؟! ۲۵۰ پوند فقط بخاطر 5G مگه چیه باووو همون نسخه 4G بهتره تازه باتریشم بیشتره. والااا

مطالب پیشنهادی