ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

وان پلاس 7 پرو
تکنولوژی

کالبدشکافی وان پلاس 7 پرو نحوه کارکرد دوربین بیرون جهنده را نشان می‌دهد [تماشا کنید]

وان پلاس در 24 اردیبهشت ماه از جدیدترین پرچمدار خود رونمایی کرد. تنها چند ساعت بعد کانال یوتوب مشهور JerryRigEverything به تست مقاومت وان پلاس 7 پرو پرداخت. حالا همین کانال گوشی جدید چینی را کالبد ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۵:۳۸

وان پلاس در 24 اردیبهشت ماه از جدیدترین پرچمدار خود رونمایی کرد. تنها چند ساعت بعد کانال یوتوب مشهور JerryRigEverything به تست مقاومت وان پلاس 7 پرو پرداخت. حالا همین کانال گوشی جدید چینی را کالبد شکافی کرده است.

یکی از نکاتی که در کالبد شکافی گوشی مشخص می شود ساختار شیشه ای قاب پشتی است. همان طور که در ویدیو مشاهده خواهید کرد وان پلاس برای اینکه رنگ مورد نظر خود را به قاب شیشه ای پشتی گوشی اضافه کند از یک برچسب (در بخش داخلی شیشه) استفاده کرده است. در زیر قاب پشتی خبری از باتری مشهور قرمز رنگ مشابه با وان پلاس 2 نیست و شاید بتوان گفت از مدت ها پیش وان پلاس دیگر آن اهمیت سابق را به زیبایی طراحی اجزای داخلی گوشی نمی دهد.

مورد دیگری که با کالبدشکافی وان پلاس 7 پرو مشخص می شود، ساختار دوربین سلفی بیرون جهنده است. به ادعای وان پلاس ساختار بیرون جهنده دوربین می تواند تا 300 هزار بار دوام بیاورد. همچنین گفته شده که در صورت سقوط گوشی روی زمین دوربین به طور خودکار به داخل بر می گردد.

در ویدیوی اخیر بر خلاف بیشتر ویدیوهای کالبد شکافی کانال JerryRigEverything، «زک نلسون» تمامی اجزای گوشی را جدا نمی کند و به نظر می رسد بیشتر جذب شیشه پشتی گوشی شده است. با این حال با همین میزان کالبدشکافی هم مشخص است که تعمیر گوشی چندان ساده نیست؛ چرا که وان پلاس پشت گوشی جدید خود را با چسب های متعدد محکم کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • mamadr€Za
    mamadr€Za | ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸

    چه دلی داشت???

مطالب پیشنهادی