ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رابرت داونی جونیور
تکنولوژی

رابرت داونی جونیور ستاره Avengers: Endgame سفیر برند وان پلاس در آسیا شد

رابرت داونی جونیور بازیگر و خواننده آمریکایی که اخیرا با بازی در فیلم Avengers: Endgame رکورد گیشه را شکسته بار دیگر سرگرمی سابقش که همان تایید گوشی های هوشمند است را از سر گرفته و ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۰۸:۳۰

رابرت داونی جونیور بازیگر و خواننده آمریکایی که اخیرا با بازی در فیلم Avengers: Endgame رکورد گیشه را شکسته بار دیگر سرگرمی سابقش که همان تایید گوشی های هوشمند است را از سر گرفته و اینبار بر آن شده که توافقی را با وان پلاس در این رابطه امضا کند.

این شرکت چینی در مصاحبه با ورج اعلام کرده که می خواهد از بیلبوردهای تبلیغاتی این هنرپیشه معروف در آسیا استفاده کند و چین و هند نیز کانون تبلیغات آن خواهند بود. داونی جونیور نیز بعد از درز این خبر با انتشار تصویری از خود روی شبکه اجتماعی ویبو از تمایلش برای این همکاری خبر داد. تصویر منتشر شده او را در کنار یک خودروی مک لارن و گوشی وان پلاس ۷ پرو، کت و شلوار رسمی با کفش های کتانی نشان می دهد.

رابرت داونی جونیور

وان پلاس همواره از تعهد خود برای ارائه محصولاتی با بالاترین امکانات سخت افزاری و پایین ترین قیمت ممکن گفته و به همین خاطر است که این شرکت چینی همواره تاکید داشته که هزینه ای برای دریافت گواهی IP و مقاومت در برابر آب برای گوشی هایش صرف نمی کند. و از آنجایی که گوشی های وان پلاس نسبت به نسل قبل خود مرتبا گران تر می شوند، استخدام یکی از گران ترین بازیگرهای هالیوودی برای تبلیغ گوشی های آن را هم می توان نشانه ای دیگر دال بر گران شدن هرچه بیشتر محصولات شرکت چینی قلمداد کرد و روشن است که با این روند وان پلاس نمی تواند به تعهد خود برای ارائه محصولات مقرون به صرفا پایبند باشد.

رابرت داونی جونیور
پوستر اونجرز اندگیم

شش سال پیش شرکت اچ تی سی ۱۲ میلیون دلار به رابرت داونی جونیور پرداخت کرد تا در کمپین تبلیغاتی دو ساله آن شرکت کند. البته توافق فعالی داونی فعلا به منطقه آسیا محدود می شود با این حال می توان حدس زد که بعد از درخشش وی در سری بسیار موفق اونجرز مبالغ دریافتی او برای تبلیغات خیلی بیشتر از ۱۲ میلیون دلار شده باشد (در پوسترهای تبلیغاتی Endgame هم تصویر چهره داونی بیشترین مقدار از سطح را پوشانده).

جالب است بدانید که فرنچایز تازه مارول در چین بسیار محبوب است و در نتیجه حضور ستاره های آن در کمپین های تبلیغاتی شرکت های مختلف می تواند موفقیت خوبی را برای آنها به دنبال داشته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Bahman
    Bahman | ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸

    " روشن است که با این روند شیائومی نمی تواند به تعهد خود برای ارائه محصولات مقرون به صرفا پایبند باشد."

    شیائومی چه ربطی به وان پلاس داره؟

مطالب پیشنهادی