ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فرید فولادی
تکنولوژی

فرید فولادی، مدیرعامل جدید همکاران سیستم کیست؟

هیئت‌مدیره همکاران سیستم، «فرید فولادی» را به عنوان مدیرعامل جدید شرکت و جانشین «مهدی امیری» معرفی کرد. فولادی در ۱۵ سال اخیر در همکاران سیستم مشغول به کار بوده و حالا پس از پشت‌سر گذاشتن ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۹:۱۰

هیئت‌مدیره همکاران سیستم، «فرید فولادی» را به عنوان مدیرعامل جدید شرکت و جانشین «مهدی امیری» معرفی کرد. فولادی در ۱۵ سال اخیر در همکاران سیستم مشغول به کار بوده و حالا پس از پشت‌سر گذاشتن سمت‌های مختلف، حالا به عنوان مدیرعامل جدید و عضو هیات مدیره این شرکت بزرگ نرم‌افزاری کار خود را ادامه می‌دهد. اما فولادی کیست؟

فرید فولادی سال ۱۳۵۱ در کردستان متولد شده است، از دانشکده‌ی‌ فنی دانشگاه تهران لیسانس مهندسی کامپیوتر دارد و از سال ۱۳۸۳ به همکاران سیستم پیوسته است. فولادی پیش از ورود به همکاران سیستم در چند شرکت نرم‌افزاری به‌عنوان تحلیل‌گر، برنامه‌نویس و محقق کار کرده و شش سال نیز کسب‌و‌کار شخصی خود را در حوزه‌‌ی نرم‌افزار داشته است.

فرید فولادی

زندگی حرفه‌ای فولادی با ورود او به شرکت نماد ایران به عنوان برنامه‌نویس آغاز می‌شود و سپس مدیریت پشتیبانی امور فنی شرکت نرم افزاری داناسافت واقع در اصفهان را بر عهده می‌گیرد. او سپس نزدیک به دو سال و نیم در شرکت صنعتی بهشهر مدیر تولید نرم افزار بود و سپس در سال ۸۳ وارد همکاران سیستم شد.

او در سال‌های فعالیت خود در همکاران سیستم مسوولیت‌های مختلفی را به‌عهده داشته است که بیش‌تر به‌طور مستقیم با فناوری‌های روز مرتبط بوده‌اند.
مدیریت موفق پروژه‌‌ سیستم منابع انسانی با ایجاد تمام زیرساخت‌های آن، از جمله اقدامات موثر وی در سال‌های آغاز فعالیتش در همکاران سیستم است. فولادی بارها و بارها تاکید کرده که نیازسنجی و رضایت مندی مشتری مهم‌ترین اصل در خلاقیت و نوآوری است و می‌توان پی برد که او فردی به شدت مشتری مدار است.

فرید فولادی
به ترتیب از چپ به راست تصویر: «محمود نظاری» از موسسان و اولین مدیرعامل همکاران سیستم، «مهدی امیری» مدیر عامل سابق همکاران سیستم و «فرید فولادی» مدیرعامل فعلی.

فولادی از آن دسته افرادی است که گام به گام با صنعت IT کشور رشد کرده است. خودش می‌گوید: «در کنار مشتریان قدم به قدم IT را در بستر جامعه نهادینه کردیم. قطعا با فرهنگ سازی و برنامه ریزی مطلوب می‌توان جایگاه واقعی IT را در کشور پیدا کرد.» او این صحبت‌ها را هنگامی که مدیر محصول همکاران سیستم بود در طی مصاحبه با نشریه کارآفرینان امیرکبیر در سال ۸۷ به زبان آورده و چند سال پس از انجام این مصاحبه، به سمت مدیر بازاریابی همکاران سیستم منصوب شد.

هفت سال پس از ورودی فولادی به همکاران سیستم، فولادی وارد هیات مدیره همکاران سیستم شد و چند سال پس از آن توانست عنوان معاون توسعه بازار را از آن خود کند. او در سال‌های اخیر به توسعه و ترویج ERP تمرکز داشته به طوری که در مراسم معارفه خود نیز تقویت ERP را یکی از مهم‌ترین برنامه‌های خود عنوان کرده است: «همکاران سیستم برای تقویت توسعه‌پذیری و چابکی خود، استراتژی شبکه‌سازی را جدی‌تر از گذشته دنبال خواهد کرد.» گفتنیست پلتفرم «فرایار» از جمله پلتفرم‌هایی بوده که فولادی در توسعه آن نقش بسزایی داشته است.

فرید فولادی در مراسم معارفه خود در جمع مدیران شرکت، ضمن تشکر از دستاوردها و تلاش‌های مهدی امیری، از انتظار خود برای دوچندان کردن موفقیت همکاران سیستم به پشتوانه‌ راهبری هیات‌مدیره و تلاش و سخت‌کوشی تک‌تک اعضای شرکت گفته و نوید این را داده که باید مانند همیشه به مشتریان به عنوان شرکای تجاری همکاران سیستم نگاه شود و به آنها بهترین خدمات ارائه شود.

فرید فولادی

فولادی نزدیک به ده سال است که در توییتر هم فعال است و در روزهای اخیر فعالیت بیشتری را در این بستر از خود نشان می‌دهد. خبر خوش برای استارت‌آپی‌ها هم اینکه فولادی در طول مدت فعالیت خود چندین بار به لزوم حمایت از کسب‌وکارهای نوپا اشاره کرده و می‌توان امید داشت که او قصد داشته باشد این روند را همچنان در نقش مدیرعاملی مجموعه ادامه دهد.

از مصاحبه‌ها و سخنرانی‌های فولادی در طول سالها فعالیت خود نقل قول‌های زیادی وجود دارد ولی این جمله که او شخصا در صفحه لینکدین خود نوشته، می‌تواند بیشتر از همه ما را با افکار نو و جدیدش آشنا کند که چقدر تمایل به نوآوری و بزرگ شدن بازار دارند: «کمک به تولید محصولات جدید مساوی است با کشف بازارهای تازه و ناب.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • رضا
    رضا | ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸

    اخه چه دلیلی داره مدیر عامل شدن این آقا برامون‌ مهم باشه. با توجه به پوشش خبری یا روپوتاژ همه ی سایت ها از این اتفاق گمان می کنم این آقا قراره کاندید انتخاباتی چیزی بشه

    • آرش پارساپور
      آرش پارساپور | ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸

      همکاران سیسمت مجموعه بزرگی هست که خیلی از شرکتهای خصوصی و دولتی باهاش کار میکنن. شاید برای شما مهم نباشه ولی قطعا برای تمامی این شرکتها مهم هست که ادامه راه همکاران سیستم قرار است که چه باشد

مطالب پیشنهادی