ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اپل پارک
تکنولوژی

جشن بزرگ افتتاح اپل پارک برگزار می شود [تماشا کنید]

هفته گذشته فیلمبرداری به نام «دانکن سینفیلد» با یک ویدیو افشا کرده بود که اپل یک استیج رنگین کمانی در مرکز محوطه اپل پارک احداث کرده است. حالا مشخص شده که این استیج قرار است ...

زینب عابدی راد
نوشته شده توسط زینب عابدی راد | ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۲:۰۰

هفته گذشته فیلمبرداری به نام «دانکن سینفیلد» با یک ویدیو افشا کرده بود که اپل یک استیج رنگین کمانی در مرکز محوطه اپل پارک احداث کرده است. حالا مشخص شده که این استیج قرار است میزبان جشنی بزرگ برای کارکنان باشد.

در واقع اپل یک تم هم به راه انداخته و قسمتهای مختلف اپل پارک را رنگین کمانی کرده است.

بر اساس گزارشات مختلفی که در این باره منتشر شده، این رنگین کمان ها بخشی از یک رویداد ویژه هستند که هم به مناسبت افتتاح رسمی اپل پارک و هم برای بزرگداشت هم موسس اپل، استیو جابز برگزار می شود.

«جانی آیو» طراح ارشد محصولات اپل که طراحی این سازه رنگین کمانی را انجام داده در این باره گفته است:

رنگین کمان در واقع یادآوری از لوگوی اپل است که سالیان زیادی به عنوان هویت این شرکت شناخته می شده. علاوه بر این به عنوان یک پدیده زیبا و مثبت می تواند بیانی از ارزش های ما باشد.

اپل پارک

این استیج که شبیه چادر به نظر می رسد در واقع یک سازه 25000 تکه ای است. بر اساس گزارشات، این سازه از بلوک هایی تشکیل شده که قابل استفاده مجدد هستند و احتمالا در رویدادهای بعدی هم شاهد استفاده از آن ها خواهیم بود.

اپل پارک در واقع به عنوان دفتز مرکزی اپل بنا نهاده شد و کارکنان اپل از بهار سال 2017 به اپل پارک منتقل شدند. اما با توجه به اینکه کار احداث این مرکز به اتمام نرسیده بود، پروسه انتقال کارمندان ماه ها به طول انجامید و قسمت هایی از ساخت و ساز و طراحی محوطه آن نیز همچنان ادامه داشت. به خاطر ساختار و طراحی دایره ای شکل این مرکز، رسانه ها آن را «سفینه فضایی» نام نهاده اند. این مرکز 71 هکتار وسعت داشته و بیش از 12000کارمند در آن مشغول به کار هستند. 80 درصد فضای اپل پارک درختکاری شده و فضای سبز آن به زیبایی بیشتر این مرکز می افزاید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • min
    min | ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸

    WAW?????

مطالب پیشنهادی