ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مدیرعامل اپل

کنایه‌های تیم کوک به فیسبوک طی سخنرانی برای دانشجویان

اپل از زمانی که تیم کوک سکان هدایت را به دست گرفته در زمینه های غیر تجاری نظیر محیط زیست فعالیت های گسترده ای داشته، برای مثال می توان به تامین انرژی کمپانی از منابع ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۲:۳۰

اپل از زمانی که تیم کوک سکان هدایت را به دست گرفته در زمینه های غیر تجاری نظیر محیط زیست فعالیت های گسترده ای داشته، برای مثال می توان به تامین انرژی کمپانی از منابع تجدید پذیر اشاره کرد. تیم کوک دیروز طی سخنرانی برای فارغ التحصیلان دانشگاه «تولین» در نیواورلئان نیز خواستار نگاه گسترده تر به جهان و آمادگی برای پذیرش باورهای جدید شد.

کوک: شغلی را که عاشقش هستید انتخاب کنید

به گفته مدیرعامل اپل تمدن بشری از زمانی آغاز شد که انسان ها متوجه قدرت همکاری شدند. کوک روی اهمیت توجه به نظرات دیگران و آمادگی برای پذیرش دیدگاه های جدید تاکید کرد. او در این بخش از سخنانش که می توان آنرا کنایه ای به نحوه نمایش محتوا در تلقی کرد گفت:

امروزه برخی الگوریتم ها شما را به سمت آنچه که از قبل می دانید، دوست دارید یا علاقمند هستید کشانده و  هر چیز دیگر را کنار می زنند؛ اما شما باید آنها را پس بزنید. در سال ۲۰۱۹ باز کردن چشم ها و داشتن یک جهان بینی جدید یک عمل انقلابی خواهد بود.

فیسبوک پس از تغییر الگوریتمش در سال ۲۰۱۶ و تمرکز بیشتر روی مطالب دوستان به ایجاد یک فیلتر حبابی متهم شد که در آن تنها محتوای منطبق با اعتقادات کاربر به وی نمایش داده می شود. مدیرعامل اپل

مدیرعامل اپل که بارها برخلاف ترامپ و دولتمردان دیگر روی اهمیت تغییرات اقلیمی ناشی از گرمایش جهانی تاکید کرده این بار هم بر مواضعش پافشاری کرد. وی از دانشجویان خواست حل مشکلات کسانی را در نظر بگیرند که بیش از همه ضرر می کنند:

در این صورت سرو صداهای سیاسی کمتر شما را تحت تاثیر قرار داده و در تصمیمتان مصمم تر خواهید شد.

او همچنین از دانشجویان خواست شغلی را انتخاب کنند که عاشق آن هستند چرا که در این صورت حتی یک روز احساس نمی کنند که ناچار به کار کردن هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی