ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دیجی کالا چندین هزار گوشی‌ سامسونگ و هواوی را با قیمت مصوب به فروش می‌رساند

دیجی کالا قصد دارد تعداد محدودی گوشی موبایل را با قیمت مصوب به دست مشتریان خود برساند تا بر «مشتری‌محوری» خویش پایدار باشد. این مجموعه اعلام کرده که در راستای شفافیت بیشتر و برقراری عدالت، تصمیم ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۶:۰۳

دیجی کالا قصد دارد تعداد محدودی گوشی موبایل را با قیمت مصوب به دست مشتریان خود برساند تا بر «مشتری‌محوری» خویش پایدار باشد. این مجموعه اعلام کرده که در راستای شفافیت بیشتر و برقراری عدالت، تصمیم دارد که فروش این دسته از محصولات را با نظارت و دقت بیشتری انجام دهد و به هر شخص تنها یک گوشی موبایل بفروشد.

روابط عمومی دیجی کالا در گفتگو با دیجیاتو اعلام می‌کند که استقبال از این طرح در دقایق آغازین شروع آن در ساعت ۱۴ امروز بسیار بالا بوده، به طوریکه اکثر گوشی‌ها در عرض پنج دقیقه به فروش رسیده اند:

«بیشتر مدلها در دقایق آغازین طرح تمام شد و با توجه به اینکه تعداد مدلها بسیار محدود بود، این موضوع پیش بینی می‌شد. با این وجود باید بگویم که طرح فردا هم ادامه خواهد داشت و متقاضیانی که بخت خرید گوشی امروز با آنها همراه نبوده، می‌توانند شانس خود را فردا امتحان کنند.»

به گفته روابط عمومی دیجی کالا حدود ۸ هزار گوشی تامین شده که قرار است طی نوبت‌های مختلف به فروش برسد. او در پاسخ به اینکه دیجی کالا چگونه بر مسیر فروش این محصولات نظارت دارد می‌گوید:

«تمهیدات لازم انجام شده و سفارشات را به طور دقیق بررسی می‌کنیم تا اگر چیزی بر خلاف اصول فروش این کالاها دیدیم، سفارش را لغو کرده و هزینه را عودت دهیم. ما شماره کارت ملی افراد را چک کرده و آدرس‌های مشترک را نیز حذف می‌کنیم و همچنین برای جلوگیری از سواستفاده‌های احتمالی نیز، مشخصات خریدار با کنترل و تطبیق شماره موبایل، مشخصات کارت بانکی، آدرس و کد ملی بررسی خواهد شد.»

دیجی کالا خبر می‌دهد که گوشی‌های سامسونگ که در فاز اول فروش طرح گوشی به قیمت مصوب قرار گرفته‌اند، توسط تامین کننده دیگری مهیا شده ولی اعلام می‌کند که در روزهای آتی (سه تا چهار روز دیگر) قصد دارد تا مدل‌های متنوعی از برند هوآوی را نیز با قیمت مصوب به فروش برساند؛ مدل‌هایی که به گفته روابط عمومی دیجی کالا از مدل‌های جدیدتر این برند خواهند بود.

دیجی کالا اعلام کرده که این گوشی‌ها پس از طی فرایندهای اصولی و بر اساس قیمت مصوب خرده فروشی فقط به مصرف کننده نهایی عرضه می‌شوند. این فرایندها شامل پرداخت تعرفه‌ها و عوارض و احتساب هزینه‌های مربوط به خدمات پس از فروش است و به تایید سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان می‌رسد. همچنین این گوشی‌ها دارای برچسب قیمت مصرف‌کننده هستند و در سامانه ۱۲۴ نیز قیمت آن‌ها در دسترس است.

طرح فروش گوشی‌های موبایل با قیمت مصوب از امروز آغاز شده و بر اساس جدولی که دیجی کالا منتشر کرده تا فردا ادامه خواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • mehdi hd
    mehdi hd | ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸

    ببین چقدر بدبختین ک گوشی کوپنی بهتون میفروشن! هر نفر ی گوشی?

  • MEHDI K.M
    MEHDI K.M | ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸

    نه خداییش منم اینجوری فکر میکردم ولی در نهایت یه j3 pro خریدم

  • علی
    علی | ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸

    به مصرف کننده‌ نهایی که نرسیده و نمی‌رسه ولی مبارک دلال ها باشه! همان هایی که برای ثبت نام اینترنتی خودرو هم نفر اول اند!
    و جالبه که در همه‌ی این موارد، می توان به همه متقاضیان فرصت ثبت نام داد و بعد قرعه کشی کرد (با پخش زنده اینترنتی) تا همه مردم، فرصت مساوی داشته باشند.
    الان فقط دلال ها در ثانیه های اول ثبت نام میکنند.

  • علی
    علی | ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸

    باز هم مسابقه احمقانه‌ «هرکسی زودتر ثبت نام کرد برنده است!» مثل ثبت نام خودرو!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی