ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

نخستین جزئیات از گیم پلی و داستان Watch Dogs 3 لو رفت

اوایل سال جاری میلادی، گزارشی منتشر شد که ادعا می‌کرد بازی Watch Dogs 3 هم اکنون در دست ساخته بود و داستان‌ آن نیز در شهر لندن دنبال خواهد شد. حال گزارش دیگری در فضای مجازی ...

سورنا رضایی
نوشته شده توسط سورنا رضایی | ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۲۲:۵۹

اوایل سال جاری میلادی، گزارشی منتشر شد که ادعا می‌کرد بازی Watch Dogs 3 هم اکنون در دست ساخته بود و داستان‌ آن نیز در شهر لندن دنبال خواهد شد. حال گزارش دیگری در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شد که ضمن تایید شایعات قبلی، نخستین جزئیات از گیم و داستان بازی را نیز شامل می‌شود.

اینطور که به نظر می‌رسد، کاربر در جریان بازی Watch Dogs 3 کنترلر زنی جوان و دورگه با نام سارا را بر عهده می‌گیرد که برای یک سازمان ضد تروریستی کار می‌کند. سارا که تخصصش در زمینه حملات سایبری است، ماموریت می‌یابد تا ضمن نفوذ به یک گروه بزرگ از هکران حرفه‌ای، رئیس آن‌ها را شناسایی کرده و سپس گروه را از بین ببرد.

یکی از تغییرات بزرگ گیم پلی بازی Watch Dogs 3 در مقایسه با نسخه‌های پیشین، نبود اسلحه‌های کشنده است. کاربر تنها اجازه خواهد داشت تا از باتوم یا اسلحه‌های برقی استفاده کند. در نتیجه، مخفی کاری سهم قابل توجهی از بازی را شامل می‌شود. همانند نسخه‌های پیشین، پارکور در نسخه سوم نیز خواهد بود.

بازی Watch Dogs 3

طبق گزارش، بازنگری‌هایی در سیستم پارکور به وجود آمده است تا حرکات روان تر  و طبیعی تر از قبل باشند. از دیگر ویژگی‌های جدید گیم پلی بازی Watch Dogs 3 می‌توان به قابلیت اسکیت سواری و انجام نقاشی‌های گرافیتی در سطح شهر اشاره کرد. در ضمن، تعدادی از ماموریت‌های فرعی روی از بین بردن مخفی گاه‌های معتادان تمرکز خواهد داشت.

با توجه به اطلاعات لو رفته، برادر سارا معتاد بوده و در اثر استفاده بیش از حد از مواد مخدر می‌میرد. به همین دلیل، او تمایل زیادی برای مبارزه با معتادان و جلوگیری از افزایش تعداد آن‌ها دارد. همچنین یک مکانیک جدید در بازی وجود خواهد داشت که به کاربر اجازه می‌دهد تا در شورش‌های خیابانی شرکت کرده یا معترضان را پراکنده کند.

همان‌طور که پیش از این نیز به آن اشاره شد، داستان بازی Watch Dogs 3 در لندن جریان دارد؛ طبق گزارش جدید، اتفاقات در آینده‌ای نه چندان دور رخ می‌دهند و در نتیجه محیط بازی حس و حال سایبرپانکی بیشتری نسبت به نسخه‌های پیشین خواهد داشت. در نهایت، تاکید می‌کنیم که تمامی این‌ها شایعه بوده و باید تا انتشار اطلاعات رسمی در این مورد صبر کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی