ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

کاهش 80 درصدی تصادف اتوبوس های بین شهری با استفاده از دوربین های کنترلی

بسیاری از تصادف‌ها و حوادث اتوبوس‌های مسافربری، ناشی از تخلفات رانندگان آن‌ها بوده است. قرار گیری یک دوربین کوچک، آن هم در نیم متری راننده، از او امکان هر تخلفی را می گیرد و از ...

غزاله زاهدی
نوشته شده توسط غزاله زاهدی | ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۴:۳۰

بسیاری از تصادف‌ها و حوادث اتوبوس‌های مسافربری، ناشی از تخلفات رانندگان آن‌ها بوده است. قرار گیری یک دوربین کوچک، آن هم در نیم متری راننده، از او امکان هر تخلفی را می گیرد و از تعداد تصادف اتوبوس های جاده ای کاسته است.
سردار محمدحسین حمیدی رئیس پلیس راه کشور تمام اتوبوس‌های جاده‌ای از سیستم دوربین جلوی راننده برخوردار هستند.
رئیس پلیس راه کشور افزود: کاملا این سیستم در کاهش تصادفات جاده ای نقش داشته است و نسبت به چند سال گذشته بیش از 80 درصد تصادفات کاهش یافته است.

تصادف اتوبوس

وی درباره میزان استقبال مردم و رانندگان از این سیستم گفت: دوربین جلوی راننده از سوی مردم، رانندگان و شرکت‌ها مورد استقبال قرار گرفته است.
سردار حمیدی با بیان اینکه مردم به کمتر شدن زمان سفر و ایمنی بیشتر رضایت دارند، تصریح کرد: بسیاری از مشکلات  رانندگان رفع شده است و مدیران شرکت‌ها  از نظارتی که بر خودرو های خود در مسیر دارند، راضی هستند.
این دوربین ها تمام تخلفات را ثبت می کند و راننده خاطی متوقف می شود؛ ضمن اینکه رانندگان اتوبوس ها نیز بعد از هر سه ساعت رانندگی ، باید 15 دقیقه استراحت و از رانندگی خودداری کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • ازکجا به کجا
    ازکجا به کجا | ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸

    تا فرهنگ درست نشه شما یه افسر بزار کنار هر راننده ? فایده نداره کع

  • siiiiiii
    siiiiiii | ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸

    نه بابا کجا استراحت میکن من خودم راحت اشنا زیاد دارم خیلی هم با اتوبوس سفر رفتم اصلا به دوربین اهمیت نمیدن با تلفن بازی میکن بخواهن صبحت کن دوربینو میچرخوان

مطالب پیشنهادی