ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدیرعامل ihome: استارت‌آپ‌های حوزه املاک می‌توانند بازار مسکن را ساماندهی کنند

مدیرعامل پلتفرم هوشمند املاک ihome معتقد است که برای بزرگ شدن بازار املاک کشور و تغییرات مثبت در آن، باید به استارت آپ‌های حوزه مسکن روی آورد؛ استارت آپ‌هایی که قصد همکاری، تعامل و تسهیل ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۳:۴۵

مدیرعامل پلتفرم هوشمند املاک ihome معتقد است که برای بزرگ شدن بازار املاک کشور و تغییرات مثبت در آن، باید به استارت آپ‌های حوزه مسکن روی آورد؛ استارت آپ‌هایی که قصد همکاری، تعامل و تسهیل بازار مسکن را دارند و نه ایجاد التهاب در آن. او همچنین تاکید می‌کند که تخصصی شدن سایت‌های خرید و فروش محصول می‌تواند به عدم ایجاد التهاب در بازار کمک بسزایی کند.

پس از انتشار گزارش‌های مختلف مبنی بر استفاده دلالان برای دست‌کاری قیمت خودور و املاک، سایت‌های آگهی با محدودیت‌هایی مواجه شدند. امروز (۳۰ اردیبهشت) مدیران استارت‌آپ ihome با برگزاری یک نشست خبری، با اشاره به جلسات برگزار شده توسط اتحادیه کسب‌وکارهای اینترنتی اعلام کردند که می‌توانند برای ساماندهی هرچه بیشتر وضعیت کمک کنند. «پریسا یزدان پرست» مدیرعامل جدید استارت‌آپ ihome در همین رابطه به دیجیاتو گفت:

«تخصصی شدن آگهی‌های فروش هر نوع محصولی و نظارت و دقت کافی روی فرایند آگهی‌ها می‌تواند مانع از پیش آمدن مشکلات روزهای گذشته در بازار باشد. ما می‌توانیم تمامی اگهی‌ها را پیگیری کنیم و در صورت بروز هر مشکل، با مجموعه آگهی‌دهنده که کاملا احراز هویت شده در تماس باشیم. بازار B2B در این سایت‌ها می‌تواند هم به تخصصی شدن و هم به ایجاد یک فرایند خرید مطمئن و ایمن و با قیمت درست کمک بسزایی کند.»

به گفته یزدان پرست خود اتحادیه و رییس اتحادیه نیز تعاملات خوبی با سایت‌های آنلاین دارند و همگی بر این موضوع واقف هستند که پلتفرم‌های آنلاین برای کمک به بازار مسکن روی کار آمدند و نه حذف اشخاص و بنگاه‌ها. او اشاره می‌کند که در همه جای دنیا صنف املاک در کنار بخش آنلاین قرار دارد و هیچ‌یک هم قصد نابودی، تخریب و یا حذف یکدیگر را ندارند. او در پاسخ به این سوال که ihome چطور توانسته ارتباط مناسبی با قشر سنتی ایجاد کند، گفت:

«از سال ۹۴ که این استارت‌آپ شروع به کار کرد، سعی داشتیم تا با بخش سنتی ارتباط خود را حفظ کنیم و سیاست‌های سایت نیز از اول اینگونه بود که کاربرانمان را صرفا املاکی‌ها بدانیم. ما فقط با بنگاه‌های معاملات ملکی کار می‌کنیم و اجازه نمی‌دهیم که اشخاص عادی و نفرات معمولی خانه‌های خود را در مجموعه به فروش برسانند تا مبادا با قیمت‌گذاری نادرست به التهاب در بازار دامن بزنند.»

یزدان پرست با اشاره به موضوعات اخیر پیش آمده برای برخی سایت‌های آگهی تاکید دارد که مجموعه آنها همراهی مناسبی با اتحادیه مشاورین املاک دارد و قیمت‌گذاری‌ها نیز توسط تیم خودشان بررسی می‌شوند تا اگر اشکال و نقص قابل توجهی در آن دیده شود فورا حل و فصل شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Farzad6058
    Farzad6058 | ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸

    ای هوم هم داره سعی میکنه بگه ما هم هستیم ? اخه بهش اخطار ندادن قیمتارو پاک کن چون اصلا ندیدنش

  • eimanarenji
    eimanarenji | ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸

    اسم برند و شرکت ihome قانون کپی رایت و رعایت نکرده با یک سرچ کوچک میتوان مشاهده کرد که این نام قبلا ثبت گردیده است

مطالب پیشنهادی