ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

استودیو پلی استیشن پروداکشنز با هدف ساخت فیلم و سریال تاسیس شد

بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی با انتشار یک بیانیه از تاسیس واحد جدیدی با نام پلی استیشن پروداکشنز خبر داد. هدف این واحد بررسی میزان پتانسیل فرنچایزهای مختلف سونی برای تبدیل شدن به فیلم سینمایی یا ...

سورنا رضایی
نوشته شده توسط سورنا رضایی | ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۲۳:۰۵

بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی با انتشار یک بیانیه از تاسیس واحد جدیدی با نام پلی استیشن پروداکشنز خبر داد. هدف این واحد بررسی میزان پتانسیل فرنچایزهای مختلف سونی برای تبدیل شدن به فیلم سینمایی یا سریال تلویزیونی است.

با نگاهی به فرنچایزهای مختلف که توسط سونی در طول دو دهه اخیر خلق شده، به جرات می‌توان گفت این شرکت هیچ مشکلی برای انتخاب نخواهد داشت. اینطور که به نظر می‌رسد، استودیو پلی استیشن پروداکشنز از مدت‌ها قبل مشغول بررسی فرنچایزهای مختلف بوده و در حال حاضر نیز روی اولین‌ پروژه‌های خود کار می‌کند.

با توجه به گزارش هالیوود ریپورتر، آساس کِزیلباش که پیش از این مدیر ارشد بازاریابی عناوین انحصاری سونی بوده، مدیریت پلی استیشن پروداکشنز را بر عهده خواهد داشت. همچنین عملکرد کلی این واحد تحت نظارت شان لیدن، رئیس استودیوهای جهانی سونی، خواهد بود.

پلی استیشن پروداکشنز

شان لیدن به همین مناسبت گفتگوی کوتاهی با وبسایت هالیوود ریپورتر انجام داد. لیدن در بخشی از صحبت‌های خود گفت اکنون زمان مناسبی است تا به فرصت‌های موجود در دیگر حوزه‌ها از جمله فیلم، سریال و استریم توجه داشت. در ادامه کزیلباش نیز به صحبت پرداخت که طبق حرف‌های او، حق ساخت فیلم و سریال بر اساس فرنچایزهای سونی به هیچ استودیو دیگری داده نخواهد شد:

به جای اینکه حق ساخت را به استودیوی دیگر بدهیم، حس کردیم بهتر است که خودمان این محصولات را توسعه داده و تولید کنیم. اول اینکه با آن‌ها آشنایی بیشتری داریم و دوم اینکه می‌دانیم جامعه طرفداران عاشق چه چیزهایی است.

آساس کزیلباش اضافه کرد مدیران سرگرمی‌های تعاملی سونی مشورت‌هایی با لورنزو دی بوناونتورا و کوین فایگی، 2 تهیه کننده شناخته شده هالیوود، داشته‌اند تا بیشتر با حال و هوای صنعت فیلم و سریال آشنا شوند. همچنین با توجه به صحبت‌های لیدن، محصولات مختلف شرکت مارول یکی از منابع الهام بخش برای استودیو پلی استیشن پروداکشنز خواهد بود.

لیدن درباره عدم موفقیت فیلم‌های اقتباسی از بازی‌های ویدئویی نیز صحبت کرد. به عقیده او، افرادی درگیر این پروژه‌ها می‌شوند که هیچ درک درستی از دنیای بازی‌ها ندارند. جدا از این، به هیچ وجه نمی‌توان بازی 80 ساعته را در قالب یک فیلم روی پرده‌ نقره‌ای سینما به تصویر کشید.

در پایان، روی این نکته تاکید شد که فیلم یا سریال شدن یک فرنچایز به ویژگی‌های آن بستگی دارد. نظر شما درباره ساخت فیلم و سریال بر اساس فرنچایزهای محبوب سونی چیست. آیا با این اتفاق موافق هستید؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Qw We
    Qw We | ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸

    به نظرم از روی یک سریال یا فیلم میشه بازی ساخت.

    ولی از یک بازی یه فیلم یا سریال ساخت تلاش خیلی بالایی می خواهد چون در بازی ها معمولا گیم پلی در جای گاه اوله بعد داستان (نه همه)

  • جانی سینز علیه حسن دزده
    جانی سینز علیه حسن دزده | ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸

    سریال رو قبول دارم چون نتیجه بهتری داره.ولی امیدوارم فقط تمرکزشون روی انحصاری ها نباشه.

  • Javad Fathi
    Javad Fathi | ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸

    یا خدا ?
    اینا بخوان فیلم بسازن چی میشه یعنی ?

مطالب پیشنهادی