ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل گیمینگ iQOO
تکنولوژی

معرفی نسخه ویژه شوالیه فضایی از موبایل گیمینگ ویوو iQOO

کمپانی چینی ویوو قصد معرفی مدل تولید محدودی از موبایل گیمینگ iQOO خود (بخوانید آی-کیو) را دارد. این دستگاه که طراحی اش با الهام از سازمان فضایی این کشور انجام شده به 12 گیگابایت رم ...

پویا حامدی
نوشته شده توسط پویا حامدی | ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۱:۳۰

کمپانی چینی ویوو قصد معرفی مدل تولید محدودی از موبایل گیمینگ iQOO خود (بخوانید آی-کیو) را دارد. این دستگاه که طراحی اش با الهام از سازمان فضایی این کشور انجام شده به 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی مجهز است.

از قطعه فلزی موجود در جعبه برای ساخت یک فضاپیما استفاده شده بود

این مدل در جعبه ای خاص به دست مشتریان خواهد رسید که درونش قطعه ای فلزی با نام حک شده مشتری قرار دارد؛ قطعاتی که از آن ها برای ساخت فضاپیمای «Shenzhou» استفاده شده بود.

پشت موبایل iQOO نیز بافتی متفاوت و مات دارد که تا لبه های دستگاه کشیده شده اند، متریالی که شبیه بافت کولار مانند استفاده شده پشت پوکوفون F1 است.

موبایل گیمینگ iQOO

از نظر سخت افزاری نیز موبایل جدید چینی حرف های زیادی برای گفتن دارد: صفحه نمایش 6.41 اینچی Super AMOLED با پوشش 91.7 درصدی جلوی دستگاه و رزولوشن +FHD، چیپست اسنپدراگون 855، گرافیک ادرنو 640 و همانطور که در ابتدای مطلب اشاره شد 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه ذخیره سازی. علاوه بر این iQOO به همراه اندروید 9 و پوسته اختصاصی این شرکت یعنی Funtouch به دست مشتریان خواهد رسید.

موبایل گیمینگ iQOO

حسگر اثر انگشت نیز همان طور که انتظار می رود زیر صفحه نمایش جا گرفته و انرژی مورد نیاز دستگاه نیز توسط یک باتری 4000 میلی آمپری تامین می شود که از شارژ سریع 44 واتی نیز پشتیبانی می کند.

موبایل گیمینگ iQOO در پشت خود میزبان سه دوربین عریض، فوق عریض و زوم با رزولوشن های به ترتیب 12، 13 و 2 مگاپیکسلی است. جلوی آن نیز به تک دوربین سلفی با رزولوشن 12 مگاپیکسل و دیافراگم f2.0 مجهز شده است.

جدا از متریال و بسته بندی متفاوت باقی مشخصات سخت افزاری این موبایل با مدل استاندارد آن تفاوتی ندارند. با اینکه قیمت این نسخه تولید محدود هنوز مشخص نیست مدل اصلی 622 دلار قیمت گذاری شده، پس انتظار می رود علاقمندان هوافضا مجبور به پرداخت رقم به مراتب بالاتری باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی