ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پخش زنده دیجیاتو: مراسم رونمایی از گوشی پرچمدار آنر 20 [خاتمه یافت]

آنر با معرفی گوشی آنر ویو 20 به خوبی نشان داد که از نوآوری و تجربه های جدید در دنیای تکنولوژی هراسی ندارد و پا به پای بزرگان این صنعت پیش می رود. حالا این ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۷:۳۵

آنر با معرفی گوشی آنر ویو 20 به خوبی نشان داد که از نوآوری و تجربه های جدید در دنیای تکنولوژی هراسی ندارد و پا به پای بزرگان این صنعت پیش می رود. حالا این شرکت قصد دارد خانواده آنر ویو 20 را با امکانات ویژه در بخش عکاسی معرفی کند.

شعار مراسم امروز آنر Capture Wonder است، یعنی آنر شما را به ثبت هیجان انگیز ترین رخدادهای زندگی فرا می خواند. همان طور که در اطلاعات افشا شده هم خواندید آنر 20 و 20 پرو به ماژول دوربین چند گانه مجهز شده اند که گل سرسبد آنها سنسور 48 مگاپیکسلی خواهد بود و احتمالاً شاهد عملکردی در سطح پی 30 پرو از این گوشی خواهیم بود.

امروز ساعت 17:30 با دیجیاتو همراه شوید تا مراسم رونمایی که در شهر لندن برگزار می شود را به شکل زنده در کنار یکدیگر تماشا کنیم و از ویژگی های جدید گوشی های سری آنر 20 حرف بزنیم. در این برنامه «مانی قاسمی» سردبیر دیجیاتو و «حمید مقدسی» دبیر ارشد دیجیاتو به شکل زنده همراه شما خواهند بود. برای تماشای پخش زنده ی مراسم از طریق [این لینک] به کانال آپارات دیجیاتو مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی