ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

ایکس باکس بعدی احتمالاً در E3 2019 معرفی می‌شود

با توجه به شایعه‌ای که روز گذشته در فضای مجازی منتشر شد، ایکس باکس بعدی ماه آینده و در جریان رویداد E3 2019 معرفی می‌شود. البته خبری از معرفی و نمایش کامل نخواهد بود و ...

سورنا رضایی
نوشته شده توسط سورنا رضایی | ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۲۳:۰۳

با توجه به شایعه‌ای که روز گذشته در فضای مجازی منتشر شد، ایکس باکس بعدی ماه آینده و در جریان رویداد E3 2019 معرفی می‌شود. البته خبری از معرفی و نمایش کامل نخواهد بود و تنها نخستین اطلاعات رسمی از مشخصات سخت افزاری و ویژگی‌های آن در اختیار عموم قرار می‌گیرد.

طبق گزارش وبسایت Neogaf، مایکروسافت در جریان رویداد E3 2019 درباره‌ هارد (SSD) به کار رفته در ایکس باکس بعدی و عملکرد قابلیت پرتویابی (Ray Tracing) در آن صحبت خواهد کرد. در ادامه متن آمده معرفی کامل کنسول نسل نهمی ردموندی‌ها نیز سال آینده میلادی انجام خواهد شد.

پیش از این نیز شایعاتی مبنی بر انتشار نخستین اطلاعات رسمی از کنسول جدید مایکروسافت در رویداد E3 پیش رو به گوش می‌رسید. بنابراین، می‌توان نسبت به این اتفاق مطمئن بود. سوالی که در این شرایط به وجود می‌آید این است که مایکروسافت چقدر از ایکس باکس بعدی را به نمایش خواهد گذاشت؟

ایکس باکس

اگر شایعات حقیقت داشته باشند، مایکروسافت برعکس رقیب دیرینه خود در حال آماده سازی 2 کنسول برای نسل نهم است. اولین کنسول بدون دیسک درایو بوده و سخت افزار آن تنها برای اجرای بازی‌ها با وضوح تصویر 1080 مناسب است. این کنسول که احتمالاً لاک هارت نام دارد، برای علاقه مندان به نسخه‌ دیجیتالی بازی‌ها طراحی شده.

دومین کنسول آناکوندا نام داشته و از قدرت سخت افزاری بسیار بالاتری نسبت به لاک هارت برخوردار است. تاکنون اطلاعات دقیقی از قیمت‌ گذاری این دو کنسول منتشر نشده اما پیش بینی می‌شود که مایکروسافت مدل قوی تر را با قیمت 500 دلار روانه بازارهای جهانی کند.

سونی به دلایلی تصمیم گرفت در رویداد E3 2019 شرکت نکند و همین مسئله فرصت بسیار خوبی را برای مایکروسافت به وجود آورده تا به طور کامل در مرکز توجه‌ها قرار گیرد. البته این احتمال نیز وجود دارد که مایکروسافت با انتشار اطلاعات بسیار جزئی از کنسول‌ها و بازی‌های نسل نهمی خود، علاقه مندان را برای رویداد اصلی تشنه نگه دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Mohammadmahdi
    Mohammadmahdi | ۱ خرداد ۱۳۹۸

    خرید کنسول دیگه یه رویاست !

  • Qw We
    Qw We | ۱ خرداد ۱۳۹۸

    بی خیال!


    هنوز زوده حداقل E20برای معرفی بزارن 2021هم عرضش کنن


    امید وارم در حد شایعه باز


    ولی فرق نمی کنه از برکات انقلاب باید کلیه کل خانواده رو بفروشیم تا پول بازیش در بیاد خودش که بماند

مطالب پیشنهادی