ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آپدیت May 2019 ویندوز
تکنولوژی

مایکروسافت انتشار آپدیت بزرگ May 2019 ویندوز 10 را آغاز کرد

مایکروسافت از ساعاتی پیش انتشار آپدیت May 2019 ویندوز 10 را برای کلیه کاربران این سیستم عامل آغاز کرده است. این آپدیت جزو آپدیت‌های بزرگ و مهم ویندوز به شمار می‌آید که ویژگی‌های متعددی را ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۰:۱۵

مایکروسافت از ساعاتی پیش انتشار آپدیت May 2019 ویندوز 10 را برای کلیه کاربران این سیستم عامل آغاز کرده است. این آپدیت جزو آپدیت‌های بزرگ و مهم ویندوز به شمار می‌آید که ویژگی‌های متعددی را برایش به ارمغان خواهد آورد.

از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به یک تم روشن (لایت) جدید اشاره کرد که می‌تواند زیبایی محیط کارتان در ویندوز را دو چندان کند. اما تغییراتی که در این آپدیت می‌بینید فقط به تحولات ظاهری محدود نبوده و امکانات تازه‌ای را هم شاهد هستید.

آپدیت May 2019 ویندوز پشتیبانی از Kaomoji‌ها (ایموجی‌هایی مثل ¯\_(ツ)_/¯ که با حروف و کاراکترهای کیبورد ساخته می‌شوند) را برای کاربران به ارمغان آورده، ویژگی جدید سندباکس برای تست امن اپلیکیشن‌ها را ارائه کرده و برای نخستین بار کورتانا را از جستجوگر داخلی ویندوز مجزا نموده است.

مایکروسافت مطابق رویه معمول، آپدیت May 2019 را یک ماه پیش به صورت نسخه پیش‌نمایش در اختیار تسترها قرار داد تا با تجربه این نسخه سیستم عامل بتوانند به عیب‌یابی آن پرداخته و مشکلات را برای برطرف کردن به مایکروسافت گزارش دهند. حالا و پس از گذشت یک ماه به نظر می‌رسد که آپدیت May 2019 ویندوز برای استفاده میلیون‌ها نفر از سراسر دنیا کاملا آماده شده باشد هر چند هنوز با اطمینان کامل نمی‌توان گفت که آپدیت جدید عاری از هر گونه مشکل خواهد بود.

بد نیست بدانید که مایکروسافت همزمان با انتشار این آپدیت، داشبورد جدیدی برای پیگیری سلامت آن منتشر کرده که مشکلات شناخته شده آپدیت در آن به ثبت می‌رسند. این موضوع می‌تواند اتفاق بسیار خوبی برای مایکروسافت باشد که از تکرار تجربیات ناخوشایند آپدیت قبلی (اکتبر 2018) که مشکلاتی مثل پاک کردن اطلاعات کاربران داشت جلوگیری نماید.

آپدیت May 2019 ویندوز به طور خودکار به رایانه شما می‌رسد. با این وجود اگر پیامی مبنی بر دانلود آن دریافت نکردید، می‌توانید با دنبال کردن مسیر  Settings > Update & Security > Windows Update آپدیت را به طور دستی دریافت نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Reza Dark
    Reza Dark | ۱ خرداد ۱۳۹۸

    ممنون آقا امین

  • Ali Daryanoosh
    Ali Daryanoosh | ۱ خرداد ۱۳۹۸

    واس خودمون کی میاد؟

    • امین بیگ‌زاده
      امین بیگ‌زاده | ۲ خرداد ۱۳۹۸

      به تدریج میاد تا آخر این هفته. باید چک کنید.

  • elshan1234
    elshan1234 | ۱ خرداد ۱۳۹۸

    حجم نسخه ۶۴ بیتی چقدر میشه؟

مطالب پیشنهادی