ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مبین‌نت
تکنولوژی

گیگ‌پک یک‌ماهه هدیه مبین‌نت به خریداران اینترنت TD-LTE

شرکت مبین‌نت اعلام کرده در جشنواره‌ی بهاری فروش اینترنت TD-LTE خود به هر یک از مشترکینی که تا آخر خردادماه ثبت‌نام خود را انجام دهند یک گیگ‌پک یک‌ماهه با ۱۰۰ گیگ حجم هدیه می‌دهد. شرکت ...

پگاه طوسی
نوشته شده توسط پگاه طوسی | ۱ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۶:۵۵

شرکت مبین‌نت اعلام کرده در جشنواره‌ی بهاری فروش اینترنت TD-LTE خود به هر یک از مشترکینی که تا آخر خردادماه ثبت‌نام خود را انجام دهند یک گیگ‌پک یک‌ماهه با ۱۰۰ گیگ حجم هدیه می‌دهد.

شرکت ارتباطات مبین‌نت اعلام کرده که در جشنواره‌ بهاری فروش اینترنت TD-LTE خود به هریک از مشترکینی که تا آخر خردادماه ثبت‌نام خود را انجام دهند، یک گیگ‌پک یک‌ماهه با ۱۰۰ گیگ حجم هدیه می‌دهد. این گیگ‌پک برای تمامی خریداران مودم در سراسر کشور و برای تمامی مودم‌های TD-LTE این شرکت، پس از انجام فرایند نصب فعال خواهد شد.

مبین نت در این طرح مدل‌هایی از مودم‌های TD-LTE با حجم‌های مختلف اینترنت را پیشنهاد داده است که قیمت بیشتر آنها با تخفیف همراه شده است. ضمن آنکه مبین نت اعلام کرده به تمامی کاربرانی که تا آخر این ماه مودم‌ و اینترنت TD-LTE خریداری می‌کنند، یک گیگ‌پک یک‌ماهه با ۱۰۰ گیگ حجم هدیه می‌دهد.

گفتنی‌ست پایتخت کشور، کلان‌شهرها، و چند شهر بزرگ و کوچک ایران تحت پوشش شبکه گسترده مبین‌نت هستند. به گفته این شرکت ارتباطی، امروز در بیش از ۳۹ شهر خدمات اینترنت پرسرعت مبین نت عرضه شده است.

بسته‌های گیگ‌پک مبین نت به مشترکین این امکان را می‌دهد تا در مواقعی که به‌صورت موقتی نیاز به حجم اضافی دارند، بدون استفاده از حجم فعلی موجود در حساب خود و یا تغییر اجباری و زودتر از موعد طرح، از گیگ‌پک استفاده کنند.

درصورتیکه علاقمند به خرید اینترنت پرسرعت و مودم‌های TD-LTE مبین‌نت هستید برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت این شرکت ارتباطی مراجعه کنید. ضمن آنکه مرکز خدمات و پشتیبانی مبین‌نت با شماره تماس ۱۵۷۵ در تمام ساعات شبانه‌روز در دسترس است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • mo13deh
    mo13deh | ۲ خرداد ۱۳۹۸

    یه زمانی عالی بود کیفیتش... ولی الان انقدر افتضاح شده چند ماهه که دیگه شارژ نکردم... قرار شد بیان مودمو ببرن

مطالب پیشنهادی