ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

2020-ssangyong-tivoli-gets-subtle-facelift_2
خودرو

فیس لیفت سنگ یانگ تیوولی در کره جنوبی رونمایی شد

در گذشته نه چندان دور شرکت سنگ یانگ به خاطر تولید خودروهایی با طراحی زشت و ناهمگون شهرتی جهانی داشت و مدل هایی مثل رودیوس و اکتیون از این جهت سرآمد بودند! اما با اتخاذ ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۱ خرداد ۱۳۹۸ | ۰۹:۰۴

در گذشته نه چندان دور شرکت سنگ یانگ به خاطر تولید خودروهایی با طراحی زشت و ناهمگون شهرتی جهانی داشت و مدل هایی مثل رودیوس و اکتیون از این جهت سرآمد بودند!

اما با اتخاذ یک استراتژی متفاوت، این کمپانی به نوع پوست اندازی کرده و محصولات جدید خود را با ظاهری قابل قبول و عامه پسند به بازار عرضه می کند. مینی کراس اوور تیوولی (Tivoli) یکی از این مدل ها است که بدنه ای زیبا و خوش استیل دارد.

تیوولی اولین محصول جدیدی به شمار می رود که پس از خرید سنگ یانگ توسط ماهیندرا توسعه یافته است. این خودرو در سال 2015 متولد شده و اکنون پس از چهار سال کمی مسن و سالخورده دیده می شود.

ssangyong-tivoli

به منظور حفظ جذابیت تیوولی، سنگ یانگ اخیرا از فیس لیفت این مینی کراس اوور شهری در سرزمین مادری خود پرده برداری کرده است. در نمای روبروی این نسخه شاهد بروزآوری بخش هایی مثل جلوپنجره، چراغ های اصلی و ورودی های هوای سپر و چراغ های مه شکن هستیم.

347e4d42-2020-ssangyong-tivoli-1

در نمای عقب طراحان سنگ یانگ در المان هایی مثل شکل سپر و درب صندوق و همچنین گرافیک چراغ ها بازنگری کرده اند. تغییرات موجود در این بخش باعث شده اند فیس لیفت تیوولی عضلانی تر احساس شود.

new-ssangyong-tivoli-2018
تیوولی قبل از فیس لیفت
2020-ssangyong-tivoli-gets-subtle-facelift_3
تیوولی بعد از فیس لیفت

در داخل کابین داشبورد متحول شده در همان نگاه نخست جلب توجه می کند. در قسمت میانی این داشبورد اکنون یک نمایشگر 9 اینچی نصب شده و اجزای دیگری مثل دریچه های سیستم تهویه مطبوع و دکمه های کنترلی هم تغییر شکل و مکان داده اند.

ssangyong-tivoli interior
تیوولی قبل از فیس لیفت
فیس لیفت سنگ یانگ تیوولی
تیوولی بعد از فیس لیفت

بهره گیری از نمایشگر دیجیتال 10.25 اینچی در پشت فرمان و جایگزینی دسته دنده با نمونه ای مدرن تر و با کیفیت تر از دیگر نکات قابل ذکر فیس لیفت سنگ یانگ تیوولی به شمار می روند.

علاقه مندان به این نسخه از تیوولی خواهند توانست خودروی خود را با یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ جدید سفارش دهند. درباره جزئیات و مشخصات فنی این موتور اطلاعاتی در دست نیست، اما سنگ یانگ آن را دارای "عملکردی قدرتمند" توصیف نموده است. به غیر از این موتور بنزینی، تیوولی با یک موتور دیزلی نیز به فروش خواهد رسید.

2020-ssangyong-tivoli-gets-subtle-facelift_4

بر اساس برنامه ریزی ها فروش فیس لیفت سنگ یانگ تیوولی از ماه آینده در کره جنوبی آغاز خواهد شد. برای مدل پایه از این کراس اوور شهری قیمتی برابر با 16,680,000 وون (معادل 13,981 دلار) تعیین شده است.

در حال حاضر امکان ثبت سفارش برای فیس لیفت تیوولی وجود داشته و سنگ یانگ به افرادی که تا پیش از چهارم ژوئن با پرداخت 100,000 وون (معادل 84 دلار) اقدام به پیش خرید کنند، یک تی شرت اهدا می کند!

بد نیست اشاره کنیم کمپانی سنگ یانگ موفق به فروش 143,309 خودرو در سال 2018 شد. از این رقم 109,140 دستگاه در کره جنوبی و مابقی در دیگر بازارها به مشتریان تحویل داده شده اند.

در قاره اروپا که پس از چین و ایالات متحده سومین بازار بزرگ خودرویی جهان محسوب می شود، سنگ یانگ سال گذشته توانسته 14,767 خودرو بفروشد که سهم تیوولی از آن 6,182 دستگاه بوده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Amir Dn
    Amir Dn | ۱ خرداد ۱۳۹۸

    زیاد تغییر نکرده به جز داخل کابین

  • 1133
    1133 | ۱ خرداد ۱۳۹۸

    ثبت سفارش تیوولی نیو فیس با84دلار!!!!اینجا ملت تیولیی قدیمی رو با شصت میلیون تومن پیش پرداخت ثبت نام کردن هنوز بعد دوسال ماشیناشون ندادن
    تفو ای چرخ گردون تفو

مطالب پیشنهادی