ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ردمی K20
تکنولوژی

تایید برخی ویژگی‌های سری ردمی K20؛ قاتل جدید پرچمدارها

ردمی به عنوان زیر برند شیائومی سه شنبه آینده از یک پرچمدار و یک میان رده رونمایی می کند اما از همین حالا برخی ویژگی های کلیدی آنها تایید شده است. [digipullqoute place="left"]ردمی K20 پرو پرچمدارها ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۷:۰۰

ردمی به عنوان زیر برند شیائومی سه شنبه آینده از یک پرچمدار و یک میان رده رونمایی می کند اما از همین حالا برخی ویژگی های کلیدی آنها تایید شده است.

ردمی K20 پرو پرچمدارها را به چالش می‌کشد

قابلیت هایی که تعبیه آنها در سری ردمی K20 تایید شده شامل نسل هفتم سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر، دوربین ۴۸ مگاپیکسلی با قابلیت ثبت تصاویر اسلوموشن با نرخ ۹۶۰ فریم در ثانیه و باتری ۴ هزار میلی آمپر ساعتی می شود. این حسگر اثر انگشت از لنز 3P و پیکسل های فوق بزرگ ۷.۲ میکرون بهره می برد و نه تنها دقت آن نسبت به نسل قبل ۳۰ درصد بهبود پیدا کرده، بلکه ناحیه تحت پوشش هم ۱۵ درصد بیشتر شده است. در کنار این موارد باید به افزایش ۱۰ درصدی سرعت شناسایی اثر انگشت هم اشاره کرد.

در تصویری که ردمی از K20 منتشر کرده اثری از حفره یا بریدگی نمایشگر نیست و همین مساله گمانه زنی ها در مورد مجهز شدن آن به دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی جهنده را تقویت می کند. ردمی K20

از طرف دیگر افشاگری به نام Sudhanshu Ambhore با انتشار اطلاعاتی از ردمی K20 و K20 پرو مدعی شده که این گوشی ها به ترتیب از چیپست های اسنپدراگون سری ۷ و ۸۵۵ بهره خواهند برد. به گفته وی پیکربندی حافظه برای مدل ضعیف تر شامل ۶ گیگابایت رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و برای مدل پرو ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت فضای داخلی خواهد بود. این دو موبایل از جهات دیگر شبیه هم هستند.

نمایشگر ۶.۳۹ اینچی ردمی K20 با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسلی از نوع سوپر امولد بوده و ۹۱.۲ درصد از پنل جلو را به خود اختصاص خواهد داد.

وی مدعی است که در کنار سنسور ۴۸ مگاپیکسلی تایید شده، شاهد دو سنسور ۱۳ مگاپیکسلی فوق عریض و ۸ مگاپیکسلی تله فوتو نیز خواهیم بود. از دیگر ویژگی های ردمی K20 و K20 پرو باید به اندروید ۹ با رابط MIUI 10، جک ۳.۵ میلیمتری صدا، شارژ سریع ۲۷ واتی و عرضه در سه رنگ قرمز، آبی و مشکی اشاره کرد. پیش از این برخی منابع به قیمت ۲۱۷ دلاری برای ردمی K20 اشاره کرده بودند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • a76
    a76 | ۱ خرداد ۱۳۹۸

    امکاناتو ببین قیمتو ببین

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی