ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل دعوتنامه کنفرانس WWDC 2019 را ارسال کرد؛ احتمال رونمایی از مک پرو جدید

اپل امروز دعوتنامه کنفرانس WWDC 2019 خود را برای رسانه ها ارسال کرد. مراسم نطق اصلی که ساعت 21:30 (به وقت تهران) 13 خرداد در مرکز مک‌انری شهر سن خوزه برگزار می شود، سی‌امین کنفرانس ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۲ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۶:۳۰

اپل امروز دعوتنامه کنفرانس WWDC 2019 خود را برای رسانه ها ارسال کرد. مراسم نطق اصلی که ساعت 21:30 (به وقت تهران) 13 خرداد در مرکز مک‌انری شهر سن خوزه برگزار می شود، سی‌امین کنفرانس توسعه دهندگان اپل خواهد بود.

اپل در کنفرانس WWDC 2019 از سیستم عامل iOS 13 رونمایی خواهد کرد

بر اساس اطلاعات موجود، طی مراسم مذکور اپل از دستاوردهای نرم افزاری جدید خود شامل iOS 13 ،Mac OS 12.15 ،Watch OS 6 و tvOS 13 رونمایی خواهد کرد. نکته جالب توجه احتمال معرفی نسل جدید کامپیوتر مک پرو اپل در WWDC 2019 است که فعلاً در حد شایعه بوده و هنوز مشخص نیست که اپل برای رونمایی از سخت افزار جدید در این مراسم برنامه ای داشته باشد.

کنفرانس WWDC 2019

طبق پیش بینی ها، تغییرات iOS شامل حالت تاریک، ولوم جدید و بروزرسانی برخی از اپلیکیشن ها خواهد بود. برای ساعت هوشمند اپل نیز یک فروشگاه نرم افزاری اختصاصی، اپلیکیشن های سلامتی و صفحه های جدید در نظر گرفته شده است.

بهای بلیت کنفرانس WWDC 2019 اپل 1599 دلار است که دو ماه پیش به صورت رندوم در میان متقاضیان توزیع شده. علاوه بر این، اپل تعداد 350 بلیت رایگان هم برای دانشجویان برگزیده و اعضای شرکت های فناور در نظر گرفته که شامل ورود به کنفرانس و همچنین اقامت در دانشگاه ایالتی سن خوزه می شود.

گفتنی است بیش از 5000 توسعه دهنده در مراسم مورد بحث شرکت خواهند کرد و طی آن، به تبادل نظر و پرسش و پاسخ با مهندسان اپل خواهند پرداخت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی