ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رونمایی از میان رده اوپو K3 با دوربین جهنده و اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر

اوپو K3 به عنوان جدیدترین میان رده شرکت چینی، امروز در کشور مبدأ خود معرفی شد. این محصول با قیمت رقابتی و مشخصات قابل قبول، بازار میان رده های اقتصادی را هدف قرار داده است. ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۲ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۷:۳۰

اوپو K3 به عنوان جدیدترین میان رده شرکت چینی، امروز در کشور مبدأ خود معرفی شد. این محصول با قیمت رقابتی و مشخصات قابل قبول، بازار میان رده های اقتصادی را هدف قرار داده است. گوشی مورد بحث با چیپست اسنپدراگون 710، دوربین سلفی جهنده و نمایشگر تمام صفحه عرضه شده و هم اکنون نخستین مرحله از فروش سریع آن از طریق وبسایت اوپو در جریان قرار دارد.

از نظر سخت افزاری، چیپست اسنپدراگون 710 با هسته های Kryo 360 در کنار گرافیک آدرنو 616 توان پردازشی مناسبی را در اختیار اوپو K3 قرار می دهد. این محصول همچنین در دو نسخه 64 و 128 گیگابایتی تولید شده که به ترتیب 6 و 8 گیگابایت رم LPDDR4x در اختیار دارند.

اوپو K3

نمایشگر اوپو K3 با پنل AMOLED، نسبت ابعاد 19.5:9 و رزولوشن +full-HD از نوع تمام صفحه بوده و دارای استاندارد TUV آلمان برای محافظت از چشم در برابر نور آبی مضر است. اسکنر اثر انگشت نیز زیر این نمایشگر قرار گرفته که ویژگی قابل توجهی برای یک میان رده اقتصادی به حساب می آید.

دوربین سلفی اوپو K3 در 74 صدم ثانیه باز می‌شود

برای تصویربرداری، K3 به یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی با ساختار جهنده مجهز شده که طبق ادعای سازنده، تا 5 سال کارایی خود را حفظ می کند و تنها در 74 صدم ثانیه باز می شود. دوربین اصلی هم یک ماژول دوگانه شامل سنسور اصلی 16 مگاپیکسلی و حسگر عمق سنج 2 مگاپیکسلی است. این دوربین امکاناتی مانند فلاش دوگانه، حالت پرتره و پشتیبانی از هوش مصنوعی را هم در اختیار دارد.

لازم به ذکر است که میان رده جدید اوپو انرژی مورد نیاز خود را از یک باتری 3750 میلی آمپر ساعتی دریافت می کند که به فناوری شارژ سریع 20 واتی VOOC 3.0 مجهز شده است.

گفتنی است اوپو K3 در سه رنگ سفید صدفی، بنفش و مشکی (متمایل به سبز) عرضه شده و با قیمت 230 دلار برای نسخه 6 گیگابایتی و 275 دلار برای نسخه 8 گیگابایتی به فروش می رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Morteza Jamalpour
    Morteza Jamalpour | ۳ خرداد ۱۳۹۸

    عالیه عالی

  • molavy
    molavy | ۳ خرداد ۱۳۹۸

    تو هم گوشی خوب میزنی
    برو تو لیست تحریم همه دنیا باید آیفون و پیکسل گوگل بخرن تا ترامپ خوشحال بشه

مطالب پیشنهادی