ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ایسر نیترو 5
تکنولوژی

معرفی لپتاپ‌های ایسر نیترو 5 و سوئیفت 3 با پردازنده رایزن AMD

ایسر از مدل های جدید لپتاپ گیمینگ نیترو 5 در کنار مدل سبک وزن و باریک سوئیفت 3 رونمایی کرده که از پردازنده های نسل دوم رایزن AMD بهره می برند. ایسر نیترو 5 جدید ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۰:۳۱

ایسر از مدل های جدید لپتاپ گیمینگ نیترو 5 در کنار مدل سبک وزن و باریک سوئیفت 3 رونمایی کرده که از پردازنده های نسل دوم رایزن AMD بهره می برند.

ایسر نیترو 5 جدید از نمایشگر 15.6 اینچی بهره می برد و به پردازنده 4 هسته ای رایزن 7 مدل 3750H با فرکانس کاری 2.3 گیگاهرتز (فرکانس بوست تا 4 گیگاهرتز) مجهز شده است. علاوه بر این کارت گرافیک رادئون RX 560X آن را همراهی می کند که کارایی تقریباً مشابه با انویدیا GTX 1050 دارد. به این ترتیب می توان گفت که در میان محصولات گیمینگ یک میان رده به حساب می آید.

ایسر نیترو 5

ایسر سوئیفت 3 جدید نمایشگری 14 اینجی دارد و از پردازنده 4 هسته ای رایزن 7 مدل 3700U با فرکانس کاری 2.3 گیگاهرتز (فرکانس بوست تا 4 گیگاهرتز) بهره می برد. مدل پایه سوئیفت 3 به کارت گرافیک مجتمع مجهز شده اما کاربران امکان انتخاب مدل هایی مجهز به رادئون RX 540X را هم دارند.

لپتاپ های جدید ایسر به جز CPU تفاوت چندانی با مدل های قبلی ندارند اما این موضوع را نمی توان یک نکته منفی به حساب آورد، چرا که بسیاری از خصوصیات مدل قبلی از جمله طراحی را به ارث برده اند. نیترو 5 از نمایشگر با رزولوشن 1080p بهره می برد و تکنولوژی کول بوست از گرم شدن بیش از حد دستگاه حین بازی ها جلوگیری می کند. علاوه بر این تا حدودی، محصول باریکی به حساب می آید. سوئیفت 3 هم به نمایشگری با رزولوشن 1080p و با لولای 180 درجه مجهز شده،  و ضخامت و وزن آن هم از 1.8 سانتی متر و 1.4 کیلوگرم است.

ایسر سوئیفت 3

ایسر اطلاعات دیگری از قیمت، زمان عرضه  و جزئیات سخت افزاری مدل های مختلف را منتشر نکرده اما انتظار می رود به زودی شاهد ارائه اطلاعات بیشتری از این محصولات باشیم. احتمالاً ایسر نیترو 5 جدید مشابه با مدل قبلی قیمت پایه 670 دلاری خواهد داشت. مدل سونیفت هم احتمالاً با قیمت پایه 700 دلاری روانه بازار می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Javad-Rkh
    Javad-Rkh | ۲ خرداد ۱۳۹۸

    سری نیترو تو این وضعیت اقتصادی جزو به صرفه ترین محصولات گیمینگه. چند ماه پیش از سایت روژسا لپ تاپ نیترو 5 رو حدود 10 تومان خریدم که محصولات مشابهش رو تو پاساژ پایتخت 13 تومان میدادند. خیلی ازش راضیم و تو این مدته که باهاش کار کردم کوچکترین مشکلی نداشته. فک کنم این مدل جدیدش قابلیت افزایش رم و هارد رو داشته باشه چون من رم لپتاپ خودم رو افزایش دادم.

مطالب پیشنهادی