ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تغییرات ظاهری جستجوی گوگل، تصمیم‌ گیری برای انتخاب سایت‌ها را راحت‌تر می‌کند

گوگل ساعاتی پیش از جدیدترین تغییرات ظاهری اپلیکیشن جستجوی خود پرده برداشت. با توجه به اطلاعات به دست آمده، در آینده‌ای نزدیک آیکون وب‌سایت‌ها به همراه نام‌شان نشان داده می‌شود؛ در گذشته لینک منبع با ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۲:۰۰

گوگل ساعاتی پیش از جدیدترین تغییرات ظاهری اپلیکیشن جستجوی خود پرده برداشت. با توجه به اطلاعات به دست آمده، در آینده‌ای نزدیک آیکون وب‌سایت‌ها به همراه نام‌شان نشان داده می‌شود؛ در گذشته لینک منبع با رنگ آبی به‌نمایش در می‌آمد و اسم سایت نیز با فونتی کوچک‌تر و سبز رنگ پایین آن قرار داشت.

با این کار گوگل برنامه دارد تا تمرکز بیشتری روی منبع خبرها بگذارد. نگرانی‌ها بابت خبرهای دروغین هنوز ادامه داشته و این تغییر ظاهری قدم رو‌به‌جلویی است تا کاربران در همان صفحه جستجو نام و آیکون منبع را با دقت بیشتری ببینند. از طرفی ظاهر جدید، برنامه را تعاملی‌تر کرده است.

حضور بیشتر عکس‌ها و برجسته‌کردن اطلاعات در خود صفحه جستجو نه تنها نمای بهتری به صفحه نتایج گوگل داده بلکه باعث شده این قسمت تعاملی‌تر بشود و کاربران بدون رفتن به صفحه جدیدی به اطلاعات بیشتری دسترسی پیدا کنند. این تغییر جدید حتی روی نحوه نمایش تبلیغات هم اثر گذاشته است.

جستجوی گوگل
عکس سمت راست مربوط به نسخه جدید اپلیکیشن جستجوی گوگل است.

در نسخه کنونی کلمه Ad در یک جعبه سبز رنگ کوچک نمایش داده می‌شود اما حالا یک آیکون مشکی رنگ جایگزین شده است. اپلیکیشن جستجوی گوگل طی چند روز آینده این تغییرات را دریافت می‌کند و مدتی بعد نیز شاهد انتشار طراحی جدید برای نسخه دسکتاپ خواهیم بود.

با این تغییرات ظاهر جستجوی موبایل گوگل به فید اخبار شبیه‌تر می‌شود؛ بخشی که سایت‌ها و ناشرین پیرامون یک موضوع خاص پست‌هایش را می‌فرستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Reza Dark
    Reza Dark | ۲ خرداد ۱۳۹۸

    خیلی عالیه

مطالب پیشنهادی