ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

شارژر همراه
تکنولوژی

پک شارژ همراه شرکت هایپر با باتری 27000 میلی آمپر ساعتی در راه است

شرکت «هایپر» اعلام کرد که شارژر همراه جدید 130 واتی با دو پورت USB-C و یک پورت USB-A به نام «HyperJuice» برای عرضه آماده است. این پک باتری جدید به دو پورت USB-C مجهز شده است، یکی ...

زینب عابدی راد
نوشته شده توسط زینب عابدی راد | ۲ خرداد ۱۳۹۸ | ۰۹:۴۰

شرکت «هایپر» اعلام کرد که شارژر همراه جدید 130 واتی با دو پورت USB-C و یک پورت USB-A به نام «HyperJuice» برای عرضه آماده است.

این پک باتری جدید به دو پورت USB-C مجهز شده است، یکی از آن ها قابلیت شارژدهی به اندازه 100وات را دارد و دیگری می‌تواند 60 وات توان فراهم کند. چنین قابلیتی یعنی این پک شارژ قادر است نوت‌بوک‌های مجهز به USB-C اپل را شارژ کند. علاوه بر این، پورت USB-A آن هم می تواند 18 وات شارژ فراهم کند.

با چنین ترکیبی از پورت‌ها، می توانید همزمان یک مک‌بوک پرو، آیپد پرو، و آیفون را با بیشترین سرعت ممکن به صورت همزمان شارژ کنید. هایپر درباره این محصول ادعا کرده که HyperJuice اولین پک باتری در دنیاست که می‌تواند از طریق USB-C، توانی برابر 100 وات فراهم کند.

شارژر همراه

منبع انرژی این محصول یک باتری 27000 میلی‌آمپر ساعتی است که می‌تواند مک بوک پرو اپل را کامل شارژ کند. علاوه بر این HyperJuice از استاندارد هواپیمایی پیروی می کند و می توان آن را در سفرهای هوایی هم به همراه داشت.

بدنه این پک شارژ از جنس آلومینیوم است و به رنگ‌های نقره‌ای یا خاکستری در دسترس خواهد بود و همچنین وزنی برابر 450 گرم دارد.

یک آداپتور 112 واتی اکان شارژ کامل را در مدت 1 ساعت برای HyperJuice فراهم می‌کند که این قابلیت برای یک شارژر همراه با ظرفیت بالا بسیار جذاب است.علاوه بر این می‌توان همزمان با شارژ کردن دستگاه‌ها، HyperJuice را هم شارژ کرد.

قیمت این محصول بدون آداپتور 112 واتی، 200 دلار اعلام شده و باندل HyperJuice به همراه این آداپتور 250 دلار قیمت خواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی