ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

پروژه تیونینگ هوندا سیویک تایپ R با قدرتی بیشتر از لامبورگینی Aventador SV [تماشا کنید]

اسب بخار را می توان جزء کی از جذاب ترین یکاهای اندازه گیری نامید که به شدت اعتیاد آور است. فقط کافیست تغییرات کوچکی در موتور خودروی خود انجام داده تا به ماجرای تیونینگ خودرو ...

سید محمد سعید چاوشی
نوشته شده توسط سید محمد سعید چاوشی | ۳ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۹:۳۰

اسب بخار را می توان جزء کی از جذاب ترین یکاهای اندازه گیری نامید که به شدت اعتیاد آور است. فقط کافیست تغییرات کوچکی در موتور خودروی خود انجام داده تا به ماجرای تیونینگ خودرو خود معتاد شوید.

یکی از افرادی که برای پاسخ گویی به این نیاز به سراغ شرکت های تیونینگ خودرو رفته است آدام فلائرز است. وی با خرید یک دستگاه خودرو کارکرده هوندا سیویک تایپ R مدل 2011 سری به تیم TDI در شمال انگلستان زده تا این شرکت تیونینگ قدرت این خودرو را افزایش دهد.

در ابتدای پروژه قدرت خودرو مذکور تا 240 اسب بخار افزایش داده شده و سپس مالک به سراغ تیم TDI رفته است تا قدرت موتور خودرو را بیشتر افزایش دهند. این تیم قدرت موتور را به عدد 765 اسب بخار می رساند و جالب است بدانید که این مقدار 25 اسب بخار بیشتر از لامبو Aventador SV است.

هوندا سیویک

در کنار تغییرات انجام شده بر روی موتور هوندا سیویک که شامل تعویض کامل آن است تغییراتی نیز در گیربکس و داخل و حتی خارج خودرو رخ داده است تا ظاهری خشن تر به آن بخشیده شود. 

مالک خودرو- آقای فلائرز در انتها توضیح می دهد که قصد دارد قدرت موتور را مجدد افزایش داده و به عدد 800 اسب بخار برساند. در مورد هزینه های انجام این کار نیز مقدار مشخصی عنوان نشده اما آنچه که مشخص است این است که تعویض موتور، گیربکس و حتی ظاهر خودرو بدون پرداخت رقم های چند ده هزار پوندی امکان پذیر نیست، اما بازهم بسیار بعید به نظر می رسد که تیونینگ این خودرو، بیش تر از نگهداری از یک لامبورگینی خرج برداشته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی