ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی A70
تکنولوژی

سامسونگ گلکسی A70 اس اولین گوشی با دوربین 64 مگاپیکسلی خواهد بود

در حالی که مدت زیادی از معرفی رسمی گلکسی A70 نمی گذرد و این گوشی میان رده قدرتمند تازه به ویترین مغازه ها راه پیدا کرده، گزارش ها از معرفی مدل پیشرفته تری به نام ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۳ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۷:۰۰

در حالی که مدت زیادی از معرفی رسمی گلکسی A70 نمی گذرد و این گوشی میان رده قدرتمند تازه به ویترین مغازه ها راه پیدا کرده، گزارش ها از معرفی مدل پیشرفته تری به نام گلکسی A70 اس خبر می دهند که برای اولین بار در تاریخ صنعت تلفن همراه، به دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد.

میان رده های سامسونگ متنوع تر از همیشه شده اند. بزرگ ترین فروشنده موبایل دنیا می خواهد با تمرکز روی طراحی و قابلیت های ویژه عکاسی در کنار قیمت مناسب، بازارهای کلیدی هند و چین را از هواوی، شیائومی و دیگر برندها پس بگیرد. خبرگزاری رسمی صنعت آی تی کره جنوبی (etnews) در گزارش اخیر خود می گوید گلکسی A70 اس احتمالاً نیمه دوم سال جاری میلادی با دوربین 64 مگاپیکسلی معرفی خواهد شد.

می دانید که سامسونگ حدود دو هفته قبل از اولین سنسور تصویر 64 مگاپیکسلی برای دنیای موبایل رونمایی کرد. سنسور ISOCELL Bright GW1 علاوه بر رزولوشن فوق العاده، قابلیت های مهم دیگری هم دارد. مثلاً فناوری Tetracell با ترکیب چهار پیکسل کوچک 0.8 میکرونی یک تصویر 16 مگاپیکسلی را با دامنه دینامیکی گسترده تر تولید می کند. البته این قابلیت همین حالا در سنسورهای 40 مگاپیکسلی پرچمداران هواوی یا سنسور 48 مگاپیکسلی سونی هم وجود دارد.

نبرد مگاپیکسل ها دوباره به راه افتاده است

شاید آینده تصویربرداری دنیای موبایل همین باشد، شاید هم نه. نبرد مگاپیکسل ها چند سالی فراموش شده بود، تا اینکه هواوی با سنسور 40 مگاپیکسلی توانست عکاسی با موبایل را متحول کند و سنسور 48 مگاپیکسلی سونی را هم در پرچمداران و حتی میان رده ها می بینیم. با این حال الگوریتم های پردازش تصویر همچنان حرف اول را می زنند و گوگل پیکسل 3 با سنسور 12 مگاپیکسلی هنوز یکی از بهترین گوشی ها برای عکاسی محسوب می شود.

متأسفانه در حال حاضر اطلاعات بیشتری در مورد گلکسی A70 اس وجود ندارد ولی با توجه به وضعیت گلکسی A70 می توان یک گوشی میان رده پریمیوم با پردازنده قدرتمند را انتظار داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی