ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سعید عسکری مدیر کل روابط عمومی ایرانسل شد

سعید عسکری، مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات سازمانی ایرانسل شد. امروز (۴ خرداد ۹۸) سعید عسکری با حکمی از سوی «بیژن عباسی آرند»، مدیرعامل جدید ایرانسل، به اپراتور دوم آمد. نکته مهم این خبر اینجاست که ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۴ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۲:۳۲

سعید عسکری، مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات سازمانی ایرانسل شد. امروز (۴ خرداد ۹۸) سعید عسکری با حکمی از سوی «بیژن عباسی آرند»، مدیرعامل جدید ایرانسل، به اپراتور دوم آمد. نکته مهم این خبر اینجاست که سعید عسکری پیش از این، سمت مشابهی را در همراه اول داشته است.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، عسکری در سوابق کاری ۲۱ ساله خود، فعالیت در مشاغل مختلف، از جمله معاون تجاری رایتل، عضو هیأت مدیره توسکا و رییس هیأت مدیره رُهام داتک را تجربه کرده است. وی فعالیت خود را در اداره کل ارتباطات همراه اول، با عنوان رئیس اداره ارتباطات و رسانه در ابتدای سال ۱۳۸۴ آغاز و از سال ۱۳۹۲ نیز از سوی مدیرعامل وقت به عنوان مدیرکل ارتباطات منصوب شد و سال گذشته از اپراتور اول خداحافظ کرد.

مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات سازمانی ایرانسل، دارای مدرک کارشناسی مهندسی مخابرات، کارشناسی ارشد و دکترای علوم ارتباطات اجتماعی است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Ahmad
    Ahmad | ۴ خرداد ۱۳۹۸

    خداییش این خبر به درد کی میخوره ؟ رییس روابط عمومی ایرانسل واسه کی مهمه ؟ اونایی که ارتباط مستقیم با این پست و سمت دارن قبل از شما با خبر شدن واسه بقیه هم که مهم نیست

مطالب پیشنهادی