ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آیفون های ۲۰۲۰ 
تکنولوژی

نسل جدید Touch ID به آیفون‌های ۲۰۲۰ می‌آید

«بلین کورتیس»، تحلیلگر Barclays اطلاعاتی را در مورد آیفون های ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ منتشر کرده که حاصل سفر اخیر وی به آسیا و دیدار با تامین کنندگان اپل است. [digipullqoute place="left"]تغییرات اساسی در آیفون های ۲۰۲۰ ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۴ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۳:۳۰

«بلین کورتیس»، تحلیلگر Barclays اطلاعاتی را در مورد آیفون های ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ منتشر کرده که حاصل سفر اخیر وی به آسیا و دیدار با تامین کنندگان اپل است.

تغییرات اساسی در آیفون های ۲۰۲۰ از راه می‌رسد

بر اساس این گزارش آیفون هایی که شهریور از راه می رسند، به جز دوربین سه گانه از نظر طراحی تفاوت چندانی با مدل های فعلی ندارند. این گوشی ها احتمالا با قابلیت لمس سه بعدی یا 3D Touch که از مدل 6s با این خانواده همراه بوده، خداحافظی خواهند کرد. آیفون XR نخستین مدلی بود که بدون این قابلیت عرضه شد و حالا خبر رسیده که احتمالا نسخه بعدی آن از ۴ گیگابایت رم برخوردار خواهد بود.

انتظار می رود که اپل در سال ۲۰۲۰ مدل جدیدی از میان رده آیفون SE را روانه بازار کند که از نظر سخت افزاری شبیه آیفون ۸ خواهد بود. تعداد قابل توجهی از کاربران هنوز به گوشی های کامپکت ولی قدرتمند علاقه دارند و همین عامل اپل را به سوی تولید مدل جدید SE سوق می دهد. برخی شایعات مدعی عرضه این گوشی در اوایل ۲۰۲۰ بودند اما تامین کنندگان از آن اظهار بی اطلاعی کرده اند. آیفون های ۲۰۲۰ 

به باور کورتیس آیفون های ۲۰۲۰ احتمالا به دوربین سه بعدی در پنل عقب مجهز شده، و با شبکه نسل پنج سازگاری خواهند داشت. همچنین این شرکت تمام گوشی هایش را به نمایشگرهای اولد مجهز کرده و شکل جدیدی از قابلیت امنیتی Touch ID را در آنها پیاده خواهد کرد.

اپل Touch ID را پس از مجهز کردن آیفون به قابلیت شناسایی چهره کنار گذاشت اما بر اساس این گزارش کوپرتینویی ها ممکن است آیفون های ۲۰۲۰ را به مدل خاصی از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر مجهز کنند که برخلاف اندرویدی های فعلی، در تمام سطح پنل فعال باشد.

 

تماشا کنید: رندرهای سه‌بعدی از طراحی جذاب آیفون XR2

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۸ خرداد ۱۳۹۸

    قبل از این هم گوشی هایی مثل vivo apex 2019 سنسور اثر انگشت در سراسر نمایشگر داشتن پس نگین برخلاف گوشی های اندروید :/

مطالب پیشنهادی