ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویوو Z5x
تکنولوژی

ویوو Z5x با باتری قدرتمند و دوربین سه گانه معرفی شد

پس از افشای اطلاعات متعدد از ویوو Z5x بالاخره این اسمارت‌فون رسما در چین رونمایی شد. محصولات مدل Z این شرکت قیمت‌های مقرون به صرفه‌ای داشته و Z5x هم از این قاعده مستثنی نیست. این محصول ...

زینب عابدی راد
نوشته شده توسط زینب عابدی راد | ۴ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۰:۳۰

پس از افشای اطلاعات متعدد از ویوو Z5x بالاخره این اسمارت‌فون رسما در چین رونمایی شد. محصولات مدل Z این شرکت قیمت‌های مقرون به صرفه‌ای داشته و Z5x هم از این قاعده مستثنی نیست. این محصول 1,398 یوان چین یا 202 دلار قیمت گذاری شده است.

گوشی Z5x با یک دوربین سلفی که برای اولین بار در حفره بالای نمایشگر قرار می‌گیرد عرضه خواهد شد. این دوربین سلفی که در گوشه بالای سمت چپ نمایشگر واقع شده، یک سنسور 16 مگاپیکسلی دارد که گشودگی دیافراگم آن f/2.0 است. صفحه نمایش این گوشی یک ال‌سی‌دی 6.53 اینچی با رزولوشن 2340*1080 است.

پنل پشتی این دستگاه میزبان حسگر اثر انگشت و یک دوربین سه‌گانه است. حسگر اصلی این دوربین با حساسیت 16 مگاپیکسل و گشودگی دیافراگم f/1.78 درنظر گرفته شده و یک سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض با f/2.2 و یک سنسور عمق‌سنج 2 مگاپیکسلی با f/2.4 آن را همراهی می‌کنند.

ویوو Z5x

این اسمارت‌فون به پردازنده اسنپدراگون 710 مجهز شده و از 4، 6 یا 8 گیگابایت رم بهره می‌گیرد. حافظه داخلی آن هم 64 یا 128 گیگابایت درنظر گرفته شده است. با توجه به همین تنوع در رم و حافظه داخلی، کاربر امکان انتخاب ترکیب‌های مختلفی را خواهد داشت که طبیعتا هر کدام با قیمت متفاوتی عرضه خواهند شد.

ویوو Z5x به صورت پیشفرض از سیستم عامل اندورید 9 پای در زیر پوسته رابط کاربری Funtouch 9 استفاده خواهد کرد. این اسمارت‌فون با سه رنگ در چین عرضه خواهد شد: مشکی، مشکی براق و شفق قطبی.

ویوو Z5x

سازندگان برای این اسمارت‌فون یک باتری قدرتمند 5000 میلی‌آمپر در نظر گرفته‌اند که به نوعی نقطه قوت آن به شمار می‌آید. این باتری را می‌توان با فست شارژ 18 واتی شارژ کرد. با وجود این باتری قدرتمند، ویوو Z5x فقط 8.85 میلیمتر ضخامت دارد و وزن آن 204.1 گرم است. یک اسلات داخلی برای حافظه میکرو اس‌دی و پشتیبانی از دو سیم کارت امکانات دیگری هستند که برای این گوشی در نظر گرفته شده اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • saeed۱۹۸۵۹
    saeed۱۹۸۵۹ | ۴ خرداد ۱۳۹۸

    باطری گوشیم ۵۰۰۰ هستش (گوشیم m20)
    اولش که عادت نداشتم عالی بود
    الان احساس میکنم میشده کمی بزرگ ترش کنن مثلا ده هزار

مطالب پیشنهادی