ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت مخابرات ایران
تکنولوژی

در مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت مخابرات تصویب شد: ۴۱۶ ریال سود برای هر واحد سهام

مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت مخابرات ایران امروز صبح با حضور۹۱.۴۴ درصد سهامداران در سالن خلیج‌فارس پژوهشگاه نیرو برگزار و مقرر شد مبلغ ۴۱۶ ریال سود به هر واحد سهام مخابرات تعلق گیرد. همچنین ...

پگاه طوسی
نوشته شده توسط پگاه طوسی | ۵ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۴:۱۵

مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت مخابرات ایران امروز صبح با حضور۹۱.۴۴ درصد سهامداران در سالن خلیج‌فارس پژوهشگاه نیرو برگزار و مقرر شد مبلغ ۴۱۶ ریال سود به هر واحد سهام مخابرات تعلق گیرد. همچنین «سید مجید صدری» مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در این مجمع ضمن تأکید بر استفاده از فناوری‌های نسل نوین در حوزه‌های ارتباطات ثابت و سیار گفت رونق تولید و توجه به سرمایه انسانی، مهم‌ترین پیشران‌های توسعه شرکت است.

صدری در حضور اکثریت سهامداران شرکت مخابرات با اشاره به اینکه شعار رونق تولید، کلید حل تمام مشکلات اقتصادی است افزود:

«شرکت مخابرات ایران با پایبندی به این شعار و علی‌رغم محدودیت‌های مختلف از جهات تعرفه‌ای و درآمدی تمام تلاش خود را به‌منظور تضمین سود سهامداران و خدمت‌رسانی به مشتریان در سراسر کشور و رفع دغدغه‌های کارکنان به کار بسته است. همکاری در فضای تعاملی حوزه ICT کشور از دیگر اولویت‌های فعالیت شرکت مخابرات ایران است و بدین منظور مدل‌های توسعه عملیاتی شرکت در بخش‌های مختلف مانند توسعه بازار ، توسعه سرویس‌های باندل ، تحول در بخش زیرساخت‌های شبکه و فناوری اطلاعات و تسهیل ارائه سرویس به تمام مشتریان در سراسر کشور را دنبال می‌کنیم.»

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت مخابرات

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران همچنین تاکید کرد تمام کارکنان و مدیران شرکت مخابرات ایران در مسیر خدمت‌رسانی به ذینفعان شرکت و در جهت دستیابی به چشم‌انداز اقتصاد دیجیتال با استفاده از تولید داخلی و توجه به سرمایه‌های ملی گام برمی‌دارند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران در این مجمع سهامداران عمده، سهامداران حقیقی، حقوقی و همچنین سهامداران خرد حضور داشتند و پس از آنکه  گزارش‌های حسابرسی و صورت‌های مالی منتهی به ۲۹ اسفند سال ۹۷ مورد بررسی و تصویب قرار گرفت، مقرر شد تا مبلغ ۴۱۶ ریال سود برای هر سهم از صاحبان سهام مخابرات واریز شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی