ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تماس امن اسنپ
تکنولوژی

تماس امن اسنپ در سمنان راه اندازی شد

اسنپ امکان پنهان‌سازی شماره تلفن کاربر مسافر و کاربر راننده را به صورت آزمایشی در استان سمنان فراهم کرده است. هموطنان سمنانی از امروز می‌توانند با استفاده از این امکان بدون نمایش شماره تماس خود ...

پگاه طوسی
نوشته شده توسط پگاه طوسی | ۵ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۳:۵۰

اسنپ امکان پنهان‌سازی شماره تلفن کاربر مسافر و کاربر راننده را به صورت آزمایشی در استان سمنان فراهم کرده است. هموطنان سمنانی از امروز می‌توانند با استفاده از این امکان بدون نمایش شماره تماس خود با کاربر دیگر سفر اسنپ تماس بگیرند.

به گفته اسنپ پس از فعال شدن این قابلیت، درصورتی که مسافر با راننده ناوگان اسنپ تماس بگیرد، کاربر راننده شماره تماسی شبیه به ۰۹۰۱۰۰۰۹۰۰۱ را روی صفحه موبایل خود مشاهده خواهد کرد چراکه این شماره تماس برای این نوع سرویس در نظر گرفته شده است. شماره تماس کاربر مسافر نیز چیزی شبیه به همین است، یعنی اگر کاربر راننده با درخواست کننده سرویس تماس بگیرد، مسافر نیز چنین شماره‌ای را مشاهده خواهد کرد. پس هر دو طرف بدون اینکه از شماره هم آگاه باشند می‌توانند با هم تماس تلفنی بگیرند.

اسنپ همچنین خبر می‌دهد که این ویژگی به مرور در شهرهای دیگر ایران نیز فعال می‌شود. اولین بار در پاییز ۱۳۹۶ بود که قابلیت تماس امن اسنپ به صورت آزمایشی فعال شد. به گفته اسنپ این امکان در راستای احترام به حریم خصوصی کاربران از طریق حفظ اطلاعات شخصی آنها ایجاد شده است.

قابلیت تماس امن پیش از این در بیش از ۵۰ شهر ایران به صورت رایگان ارائه شده بود اما هنوز کاربران تهرانی از این ویژگی برخوردار نیستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • علی قنبری
    علی قنبری | ۶ خرداد ۱۳۹۸

    تو این قضیه هدیه کد تخفیف اسنپ در رمضان بنده دریافت کردم ۲۰ هزار تومان هم حسابمو شارژ کردم. دو روز بعد اسنپ خواستم بگیرم زده بود موجودی صفر ، تو بخش سفر ها رفتم یکی با اکانت من از شهرکرد دیگری از تبریز استفاده کرده بود جالب تر اینک زنگ زدم اسنپ میگم اینجوری شده میگه مسئولیت امنیت با خودتون هست اخه موندم چطوری با من هست وقتی نه رمز داره نه هیچی فقط با شماره تلفن لاگین میشم و کد یک بار مصرف ، فعلا اسنپ جان اینو رفع کن بعد برو امنیت های بعدی که گردنم نمیگیری .

  • عزراییل
    عزراییل | ۵ خرداد ۱۳۹۸

    هیچ چیزی توی این مملکت امن نیست

مطالب پیشنهادی