ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

برنامه یوتوب گیمینگ به زودی غیر فعال می‌شود

سال 2015 یوتوب گیمینگ که برنامه‌ای بر پایه یوتوب اما مختص به بازی‌های ویدئویی بود منتشر شد. این اپلیکیشن قرار بود به گیمرها کمک کند تا ویدئوهای مرتبط با بازی‌های ویدئویی را راحت تر از ...

سورنا رضایی
نوشته شده توسط سورنا رضایی | ۶ خرداد ۱۳۹۸ | ۲۳:۰۰

سال 2015 یوتوب گیمینگ که برنامه‌ای بر پایه یوتوب اما مختص به بازی‌های ویدئویی بود منتشر شد. این اپلیکیشن قرار بود به گیمرها کمک کند تا ویدئوهای مرتبط با بازی‌های ویدئویی را راحت تر از همیشه پیدا و تماشا کنند.

اواخر سال گذشته میلادی اعلام شد برنامه یوتوب گیمینگ طی ماه‌های آینده غیر فعال می‌شود. یوتوب در آن زمان اعلام کرد معرفی چنین برنامه‌ای باعث «سردرگمی» در میان گیمرها شده، در نتیجه تصمیم گرفته تا آن را غیر فعال کند. یوتوب به جای این برنامه، یک هاب جدید بر پایه برنامه و وبسایت اصلی ساخته که از این پس علاقه مندان می‌توانند به آنجا مراجعه کنند.

اینطور که به نظر می‌رسد، اشتراک‌های مربوط به یوتوب و یوتوب گیمینگ ترکیب شده‌اند و لیست بازی‌های ذخیره شده نیز پاک شده است. یوتیوب در این باره گفت: «یوتوب گیمینگ را به عنوان یک برنامه مستقل برای گیمران منتشر کردیم تا بتوانیم ویژگی‌های جدید را با توجه به بازخوردهای جامعه استفاده کننده مورد بررسی قرار دهیم.»

یوتیوب گیمینگ

در ادامه بیانیه یوتوب آمده است: «قصد داریم تا بر پایه وبسایت یوتیوب، خانه‌ای قوی تر برای علاقه مندان به بازی‌های ویدئویی بسازیم.» یوتوب همزمان با انتشار برنامه یوتوب گیمینگ وعده داد تجربه لایو استریم را برای کاربران بهبود خواهد بخشید. از دیگر اهداف انتشار چنین برنامه‌ای این بود که کاربران بتوانند بدون هیچ دردسری، ویدئوی مورد نظر خود را در سریع ترین زمان ممکن پیدا کنند.

یوتوب حتی چندی پیش حالت دارک را اضافه کرد تا کاربران برای استفاده از برنامه در فضای تاریک مشکلی نداشته باشند. با اینحال، به نظر می‌رسد این موارد در جلب نظر گیمرها کافی نبوده است. یوتوب اعلام کرد بسیاری از کاربران درک درستی نسبت به یوتیوب گیمینگ ندارند و همچنان از برنامه اصلی برای تماشای ویدئوهای مرتبط با بازی‌های ویدئویی استفاده می‌کنند.

در پایان، لازم به ذکر است که برنامه یوتیوب گیمینگ از تاریخ 9 خرداد ماه غیر فعال خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی