ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

لپ تاپ گیمینگ Alienware
تکنولوژی

رونمایی دل از نسل جدید لپ تاپ های گیمینگ Alienware با نسل نهم پردازنده های اینتل

اواخر سال گذشته بود که دل از پرچمدار باز طراحی شده لپ تاپ های گیمینگ Alienware در نمایشگاه CES پرده برداشت که زبان طراحی مدرن و جدید دل برای این برند را به نمایش می ...

پویا حامدی
نوشته شده توسط پویا حامدی | ۷ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۷:۰۰

اواخر سال گذشته بود که دل از پرچمدار باز طراحی شده لپ تاپ های گیمینگ Alienware در نمایشگاه CES پرده برداشت که زبان طراحی مدرن و جدید دل برای این برند را به نمایش می گذاشت. حال این زبان طراحی راهش را به محصولات دیگر این شرکت از جمله لپتاپ های m17 و m15 باز کرده؛ البته این دو مدل بر خلاف برادر بزرگترشان دارای طراحی مدولار نیستند.

زبان طراحی این دستگاه ها کاملا مشابه Area 51 است

زبان طراحی مدل های جدید که در نمایشگاه کامپیوتکس معرفی شده اند به قدری شبیه پرچمدار این شرکت است که انگار ورژن نازک شده Area 51 هستند. البته با توجه به اینکه این دستگاه ها محصول Alienware به شمار می روند، همچنان از ضخامت قابل توجهی برخوردارند.

لپ تاپ های گیمینگ Alienware

پس از طراحی مجدد مدل های m15 و m17 در سال قبل این دومین باز طراحی عمده سری اصلی لپ تاپ های گیمینگ Alienware است. البته تغییرات فقط ظاهری نیستند و دل زیر پوسته جدید این دستگاه ها از سخت افزار به روز رسانی شده مانند پردازنده های نسل نهم اینتل و کارت گرافیک سری RTX انویدیا استفاده کرده است.

لپ تاپ های گیمینگ Alienware

مدل های 15 و 17 اینچی به جز ابعاد و گزینه های در دسترس برای انتخاب نمایشگر کاملا مشابهند. مدل 15 اینچی به همراه صفحه نمایش فول اچ دی با نرخ رفرش 60، 144 و 240 هرتز یا پنل 4K با نرخ رفرش 60 هرتز قابل سفارش خواهد بود. مدل های 240 هرتزی و 4K از قابلیت ردیابی حرکات چشم Tobii هم استفاده می کنند؛ که به گفته دل اولین بار است که یک لپ تاپ 15 اینچی از چنین قابلیتی برخوردار است.

لپ تاپ های گیمینگ Alienware

مدل 17 اینچی هم تنها با پنل فول اچ دی 60 یا 144 هرتزی قابل سفارش خواهد بود که نسخه دوم از قابلیت ردیابی حرکت چشم نیز بهره می برد.

همانطور که گفته شد متاسفانه تقریبا در این دستگاه ها امکان ارتقای سخت افزاری وجود ندارد و پس از خرید تنها قطعه قابل تغییر حافظه SSD خواهد بود.

لپ تاپ های گیمینگ Alienware جدید از تاریخ 21 خرداد با حداقل قیمت 1499 دلار قابل خریدند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Gol pesar
    Gol pesar | ۸ خرداد ۱۳۹۸

    چه طراحي قوي اي داره...

مطالب پیشنهادی