ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ردمی بوک 14
تکنولوژی

شیائومی لپ تاپ اقتصادی ردمی بوک 14 را معرفی کرد

شیائومی همزمان با معرفی تلفن هوشمند ردمی K20 از لپ تاپ ردمی بوک 14 این زیر برند اقتصادی نیز رونمایی کرد. این شرکت چینی در چند سال اخیر از چند لپ تاپ مختلف تحت برند خودش ...

پویا حامدی
نوشته شده توسط پویا حامدی | ۷ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۶:۱۵

شیائومی همزمان با معرفی تلفن هوشمند ردمی K20 از لپ تاپ ردمی بوک 14 این زیر برند اقتصادی نیز رونمایی کرد. این شرکت چینی در چند سال اخیر از چند لپ تاپ مختلف تحت برند خودش رونمایی کرده، مانند Mi Notebook Pro که از طراحی و سخت افزار مشابه مک بوک اپل بهره می برد اما قیمتش تقریبا نصف آن است.

ردمی بوک 14 به سخت افزاری چون پردازنده نسل هشتم اینتل و کارت گرافیک انویدیا مجهز شده

تمرکز زیر برند زیر ردمی روی ارائه دستگاه های باکیفیت اقتصادی است و لپ تاپ جدیدش هم از این قاعده مستثنی نیست. دستگاهی که با قیمت 580 دلار عرضه خواهد شد دارای مشخصاتی نظیر نسل هشتم پردازنده های Core i5 اینتل، 256 گیگابایت حافظه SSD و 4 گیگابایت رم است. با ارتقای این سخت افزار به پردازنده Core i7، رم 8 گیگابایتی و حافظه SSD 512 گیگابایتی قیمت ردمی بوک 14 نهایتا به 725 دلار خواهد رسید.

موضوعی که باعث خودنمایی لپ تاپ ردمی می شود مجهز شدنش به کارت گرافیک MX250 انویدیاست. علاوه بر این دستگاه مجهز به دو پورت USB 3.0، یک پورت USB 2.0، پورت HDMI، جک 3.5 میلیمتری هدفون، وای فای ac و بلوتوث است.

ردمی بوک 14

ردمی بوک 14 به بدنه فلزی و یک صفحه نمایش 14.1 اینچی فول اچ دی مجهز شده که 81.2 درصد پنل فوقانی را به اشغال خود دراورده. تمام این موارد ظاهری بسیار شبیه مک بوک به این لپ تاپ می بخشند. وزن این دستگاه یک و نیم کیلوگرم و ضخامتش نیز 17.95 میلی متر عنوان شده است.

در کل می توان گفت ردمی بوک 14 از مشخصات سخت افزاری بسیار خوبی برخوردار است و از شهریور ماه نیز در چین قابل خرید خواهد بود. لپ تاپ های شیائومی تا الان منحصرا در بازار چین عرضه شده اند اما یکی از اهداف برند ردمی حضور در بازارهای جهانیست، پس عجیب نخواهد بود اگر به زودی شاهد عرضه این دستگاه در کشور خودمان یا بقیه نقاط جهان باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Milady
    Milady | ۷ خرداد ۱۳۹۸

    چه می‌کنه این شیائومی ???

مطالب پیشنهادی