ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آیفون های ۲۰۱۹

آیفون های ۲۰۱۹ با قابلیت‌های بلوتوثی جدید معرفی می‌شوند

اپل احتمالا در آیفون های ۲۰۱۹ از قابلیت انتقال همزمان صدا به دو دستگاه از طریق بلوتوث رونمایی می کند؛ ویژگی نه چندان جدیدی که سامسونگ از گلکسی اس ۸ در اختیار کاربران قرار داده است. ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۷ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۲:۰۰

اپل احتمالا در آیفون های ۲۰۱۹ از قابلیت انتقال همزمان صدا به دو دستگاه از طریق بلوتوث رونمایی می کند؛ ویژگی نه چندان جدیدی که سامسونگ از گلکسی اس ۸ در اختیار کاربران قرار داده است.

در حال حاضر می توان دستگاه های بلوتوثی متعددی نظیر اسپیکر، هدفون یا ضبط ماشین را به آیفون متصل کرد اما تنها از یک سیستم امکان پخش وجود دارد. هرچند از طریق ایرپلی ۲ می توان چند اسپیکر را در نقاط مختلف منزل قرار داده و از طریق بخش HomeKit در سیستم عامل اپل آنها را کنترل کرد اما نرم افزار فعلی اپل انتقال صدا از طریق دستگاه های بلوتوثی معمولی را محدود می کند.

حالا اما سایت ژاپنی «مک اوتاکارا» به نقل از تامین کنندگان آسیایی از مجهز شدن آیفون های ۲۰۱۹ به قابلیت انتقال بلوتوثی همزمان صدا به دو دستگاه خبر داده است. این ویژگی به لطف بلوتوث ۵ در پرچمدارهایی نظیر گلکسی اس ۸ و هواوی پی۲۰ لایت ارائه شده اند. آیفون های ۲۰۱۹

بر اساس گزارش این سایت امکان پخش ترک های موزیک مختلف در دو دستگاه وجود ندارد. هرچند در این گزارش به ارائه قابلیت مورد بحث در آیفون های ۲۰۱۹ اشاره شده اما تضمینی برای مجهز شدن تمامی مدل ها به بلوتوث دوگانه وجود ندارد.

بر اساس شایعات فعلی کمپانی اپل احتمالا در شهریور ماه سه گوشی جدید با نام های آیفون ۱۱، ۱۱ مکس و ۱۱ آر را معرفی خواهد کرد که از نظر ظاهری شباهت قابل توجهی با سری XS خواهند داشت. از معدود تفاوت آنها باید به دوربین اصلی سه گانه با سنسورهای تله فوتو و فوق عریض اشاره کرد. همچنین انتظار می رود اپل در سال ۲۰۲۰ مدل جدیدی از میان رده آیفون SE را روانه بازار کند که از نظر سخت افزاری شبیه آیفون ۸ خواهد بود.

 

تماشا کنید: رندرهای سه‌بعدی از طراحی جذاب آیفون XR2

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی