ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

لپ تاپ های چوبی اچ پی
تکنولوژی

رونمایی اچ پی از نسخه ویژه لپ تاپ های Envy با بدنه چوبی

اچ پی پس از موفقیت سری چرمی لپتاپ های Spectre Folio، به دنبال استفاده از دیگر مواد طبیعی در لپتاپ هایش است. حال این شرکت آمریکایی اولین دستگاه هایش با پنل چوبی را در نمایشگاه ...

پویا حامدی
نوشته شده توسط پویا حامدی | ۷ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۹:۳۰

اچ پی پس از موفقیت سری چرمی لپتاپ های Spectre Folio، به دنبال استفاده از دیگر مواد طبیعی در لپتاپ هایش است. حال این شرکت آمریکایی اولین دستگاه هایش با پنل چوبی را در نمایشگاه کامپیوتکس معرفی کرده که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

طرح پنل چوبی در هر دستگاه با دیگری متفاوت خواهد بود

پنل چوبی در مدل جدید لپتاپ های Envy 13، Envy x360 13، Envy x360 15 و مدل بزرگتر Envy 17 در دسترس خواهد بود که می توان آن ها را به همراه آخرین نسل پردازنده های اینتل یا رایزن سفارش داد.

این پنل ها که برای ساختشان از چوب واقعی استفاده شده در سه رنگ عرضه خواهند شد. دستگاه های مشکی به پنلی قهوه ای رنگ که که از چوب گردو به دست آمده مجهز می شوند. چوب مورد استفاده در رنگ های سفید و نقره ای هم از درخت توس تهیه می شود. با توجه به طبیعی بودن این چوب ها بافتشان در هر دستگاه با دیگری متفاوت خواهد بود.

لپ تاپ های چوبی اچ پی

البته تنها قسمتی که دستان کاربر رویش قرار می گیرد از چوب ساخته شده و دیگر بخش های این لپتاپ فلزی هستند. موضوعی که باعث می شود اگر در لپ تاپ بسته باشد به هیچ عنوان متوجه استفاده از چوب در بدنه آن نشوید.

لپ تاپ های چوبی اچ پی

از پنل ها که بگذریم لپ تاپ های چوبی اچ پی به ویژگی های همیشگی لپ تاپ های ساخت ااین کمپانی مانند سنسور اثر نگشت و دستیار صوتی الکسای آمازون مجهز شده اند که مشاهده شان در دستگاه های میان رده جای خوشحالی دارد.

لپ تاپ های چوبی اچ پی

 

خبر خوب دیگر این که اچ پی در این دستگاه ها استفاده از درایورهای پر ایراد سینپتیکس را کنار گذاشته و از درایور مایکروسافت استفاده می کند که بالاخره مشکلات مربوط به ترک پد لپ تاپ های ساخت این شرکت را حل خواهند کرد. مایکروسافت چند سال قبل برای حل مشکلات دیرینه ترک پدهای تحت ویندوز اقدام به توسعه نرم افزار اختصاصی کرد اما توسعه دهندگان مجبور به استفاده از آن نبودند. اچ پی یکی از شرکت هایی است که سال ها در مقابل استفاده از این درایورها مقاومت کرد.

گفتنیست لپ تاپ های چوبی اچ پی از پاییز عرضه خواهند شد اما هنوز جزییاتی درباره قیمتشان منتشر نشده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی